YEM

6.5K 393 96
                                    


Herkese iyi okumalar diliyorum.

İçeriye doğru adımlarken duyduklarımın doğruluğunu görebilmek için biraz hızlanmıştım. İçeri girer girmez bana şaşkınlıkla bakan kadından ve ondan daha şaşkın bakan Pablo'dan da fazla şaşkındım. Acaba doğru mu duymuş ve görmüştüm?

Adının Roxy olduğunu Dany'nin kolundan tutup Pablo'nun üstünden çekmeye çalışması sırasında öğrendiğim kızıl afete "karım içerde lan benim !!" diye kükreyen Pablo'nun sesi karışıyordu.

"Sen kim oluyorsun da Leone'nin kadınına hakaret ediyorsun?"

Bu soruyu duyduğuma mı yoksa soruyu karşısındaki Leone'ye bağırarak soran kızıl afete mi daha çok şaşırsam bilmiyordum.

"Eylül! Üzerindeki ne senin? " diyerek tüm siniriyle üzerime yürüyen Pablo'ya öyle şaşkın bakıyor olmalıydım ki adımları yavaşladı. "Dany, kapat gözlerini ben oymadan önce!" Yavaşlayan adımlarının Dany'e dönmek için olduğunu farketmiştim ama farketmediğim şey ise hızla üstüme doğru geliyor olmasıydı.

Roxy, hala ayarsız bağırışlar yaparak Pablo'ya hakaret ederken gözleri yarı kapalı Dany ise onu zapt etmek için garip bir çaba içerisindeydi. Kolumdan tutulup az önce çıktığım prova odasına doğru sürüklenirken dahi olanları anlamaya çalışıyordum.

"Nasıl çıplak dışarı çıkarsın Eylül? "

Pablo'nun sözleriyle elbisenin tülden oluşan etek kısmını giymediğimi fark edip kafamdaki karışıklıktan kurtuldum.

"Neler oluyor Pablo? O kız neden sana hakaret ediyor? Daha doğrusu seni Leone ile nasıl tehdit edebiliyor?"

Bir yandan üzerimi değiştirmeme yardımcı olan Pablo, diğer yandan geçmeyen siniriyle yüz ifademi inceliyordu.

"Sen kimsin ?"

Sorduğum soru sonunda ağzını açmasını sağlamıştı. "En sevdiğim replik bu bebeğim; ben Carlos Pablo Leone. " sonunda göz atarak verdiği cevaptan hiç bir şey anlamamıştım.

"Şimdi bana güven sadece tamam mı?"

Hala kızgın kızgın söylenen Roxy, Pablo'yu görünce oturduğu yerden kalkıp üzerine saldırmaya çalıştı.

"Bana fahişe demenin cezasını ödeteceğim. Leone seni öldürecek!"

Pablo'nun gerilen çenesi kendini söylemek istemediği bir şey için tuttuğunu gösteriyordu. Gözlerini sıkıca kapadı ve sakince açtı. "Daha kiminle yattığını bilemeyecek kadar aciz bir fahişesin hem de!" Dedikten sonra Roxy Pablo'ya dokunamadan olduğu yere saplandı.

Olayların başından beri sessizce izleyen ve hiç bir müdahalede bulunmayan Clara'ya dönen Roxy, gördüğü dudak bükme hareketine bakakaldı.

"Leone, tam karşında canım."

Clara'nın samimiyetsiz sesi beni bile rahatsız etmişti. Dolu gözlerle Pablo'ya bakan Roxy ne yapacağını bilemez bir haldeydi. Aniden hareketlenen kadın ile bakışlarımı anlık Pablo'ya çevirdim. Dany 'e kaş gözle bir şeyler anlattığı için Roxy'nin atağını farkedememişti. Ani bir refleks ile Pablo'nun önüne atılıp Roxy'nin Pablo'nun değil benim kollarıma atılmasını sağladım.

ASLAN'IN PENÇESİNDE  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin