PINTU bilik air yang tertutup rapat itu dipandang dengan penuh harapan. Dia mengelus lembut rambut ikalnya sambil membetulkan kedudukan baju singkat yang dipakainya.
Huh, agak dia nak goda Aiman Alihan ke apa ? Eee tolonglah ! Dia terpaksa demi untuk mendapatkan kebenaran. Gerutu Eyna Nurina.
Kedengaran bunyi air sudah pun berhenti berbunyi. Sah ! Mamat miang tu dah siap mandi. Pintu bilik air dibuka. Huh ! Aku dah agak dah. Keluar bilik air mesti dah siap pakai baju ! Tak apa... Wait and see...
Aiman Alihan terkedu melihat Eyna Nurina yang agak seksi dihadapannya. Naluri kelakiannya mula melonjak naik. Dadanya mula berasa gemuruh.
"Errr... Eyna ?"
"Ya, pak cik...." balas Eyna Nurina dengan nada suara yang agak manja dan seksi.
Tangan gatal Eyna Nurina mula mengusap-usap perlahan bahagian dada bidang milik lelaki tersebut yang masih lagi beralaskan baju. Nafas Aiman Alihan tersekat-sekat.
"Ap...apa awak cuba buat ni ?" soal Aiman Alihan gugup. Matanya merenung tajam ke arah mata hazel milik isterinya. Comel !
"Buat apa saja yang saya mampu. I want you..." Aiman Alihan terkesima. Dia bagaikan di pukau.
Perlahan-lahan wajah mereka mendekat antara satu sama lain. Dia bagaikan terlupa tentang tatu naga yang berada di badannya. Eyna Nurina menahan rasa gemuruhnya.
Arrrghhh kau dah gila Na ! Kau sanggup bagi maruah kau dekat dia sebab kau nak tengok badan dia je ?! Bodoh ! Kutuk akalnya.
Suka hati aku lah ! Lagipun bukan dosa pun. Dia pun dah sah jadi laki aku. Suka hati aku lah nak goda ke apa !
Belum sempat bibir mereka bersatu, bunyi telefon OPPO 11 PRO milik Eyna Nurina berdering menandakan panggilan masuk. Dia merengus geram sebelum panggilan dijawab.
Aiman Alihan tergamam. Nafasnya tercungap-cungap. Dia hampir 'bersama' dengan isterinya ! Tapi tatu yang berada badannya menghalang !
"Hurmm hello ! Kenapa call aku malam-malam ni ? Kacau daun lah." omel Eyna Nurina.
"Marah ke ? Alah, aku bosan lah. Lagipun bukan kau buat apa-apa pun kan ? Layan laki ? Kau fikir aku tak tahu yang kau tu bukan suka doktor pun !" hambur Syaf.
Eyna Nurina mengeluh. Memang lah aku tak suka dia tapi aku nak tengok badan dia lah ! Tak pernah pun mamat otak kuning tu tayang badan dia. Gila ke apa nak duduk diam je !
"Haish, memanglah tapi aku ngantuk lah weh !"
Hurmm not bad alasan tu !
"Huh, ngantuk ? Sejak bila pulak kau ni kaki tidur awal hah ?! Buang tebiat ke apa ?" omel Syaf tidak puas hati.
"Mana lah aku tahu. Mata aku ni lah. Okeylah babe, jumpa esok tau ! Bye good night." serta-merta talian dimatikan.
Moodnya kembali swing. Rosak plan aku ! Mesti mamat otak kuning tu fikir aku ni perempuan miang. Hurmm lantak lah ! Laki aku jugak.
Haish, memang tak malu betul si Eyna ni. Agak muka dia dah tebal macam tebal dinding bilik tu ke ?! Susah betul dia ni.
"Errr... Hari ni b-biar saya tidur sofa. Awak...tidur lah atas katil. Errr... Nite." ujar Aiman Alihan dengan nada suara tersekat-sekat.
Eyna Nurina hanya mengangguk sebelum mula merebahkan badannya ke atas tilam. Wajahnya masam mencuka gara-gara plannya hancurrr lebur !
✿✿✿
YOU ARE READING
BOOK 4: DRAGON'S WIFE √
Romance★𝓥𝓮𝓻𝓼𝓲 𝓵𝓪𝓶𝓪 - Yes, I Love You Sir !★ 𝑩𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍 𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒃𝒚 @missfeiyi 🚫Cerita dan watak dalam karya ini adalah imaginasi penulis semata-mata. Kalau ada jalan cerita ataupun watak yang sama, mungkin hanya lah kebetulan🚫 ⚠️DIL...