အပိုင္း ၂၇ (zawgyi+unicode ver)

1.9K 227 31
                                    

Zawgyi ver

~ဟန္..ေရွာင္း~

"အင္း.... ကိုယ့္နာမည္ေကာ မင္းနာမည္ပါ ပါေအာင္ေလ အရင္ပိုင္ရွင္က ကိုယ္... အခုပိုင္ရွင္က မင္းေပါ့ အဲ့သေဘာနဲ႔ပါ"

"ေကာင္းသားပဲ.... ဟန္ေရွာင္း.... ဟန္ေရွာင္း.... အာ အကိုဟန္စန္႔ ကြၽန္ေတာ့္ကိုသြားခြင့္ျပဳပါဦး ကြၽန္ေတာ့္မိဘအိမ္လဲ ဝင္ရဦးမွာမို႔ အိမ္အတြက္လက္ေဆာင္ေတြလဲ ဝယ္ခ်င္ေသးလို႔ အခ်ိန္မရွိေတာ့လို႔.... အဲ့ဒါ...."

"ကိုယ္နဲ႔ လိုက္ခဲ့ေလ ကိုယ္တို႔ကုန္ပစၥည္းေတြက်န္တာရွိေသးတယ္ မင္းအိမ္အတြက္ လက္ေဆာင္ ကိုယ္ေပးပါရေစ"

"အာ ကြၽန္ေတာ္ယူတာမ်ားေနၿပီ အကို႔ကို ဘာမွလဲ ျပန္မေပးနိုင္ေသးပဲနဲ႔ကို အကိုက ဘာလိုခ်င္မွန္း ဘာလိုအပ္မွန္းမသိေတာ့ ကြၽန္ေတာ္လဲ ဘာျပန္ေပးရမလဲမသိဘူး"

"ရပါတယ္ မင္းလိုစိတ္ထားေကာင္းတဲ့သူနဲ႔ ခင္မင္ခြင့္ရတာကပဲ ကိုယ့္အတြက္အထူးလက္ေဆာင္ပါ ကိုယ္က ကုန္သည္တစ္ေယာက္ဆိုေတာ့ အရပ္တကာ လွည့္လည္ေနရေတာ့ လူေပါင္းစံုနဲ႔ေတြ႕ရေပမယ့္ မင္းလိုစိတ္ထားမ်ိဳးက ရွားတယ္ေလ ကိုယ္တကယ္ကံေကာင္းလို႔ မင္းနဲ႔ေတြ႕ရတယ္ပဲသတ္မွတ္ပါတယ္"
*ကိုယ္လိုခ်င္ေနတာနဲ႔ လိုအပ္ေနတဲ့ တစ္ခုတည္းေသာအရာက မင္းပဲေလ ေရွာင္းက်န္႔.... ဒါေပမယ့္ အဲ့အရာကိုမင္းမေပးနိုင္မွေတာ့ ကိုယ့္မွာလိုခ်င္တယ္ဆိုတာမရွိေတာ့ပါဘူး နတ္သမီးေလးရာ*

ဟန္စန္႔ရင္ထဲကစကားေတြကိုေတာ့ ေရွာင္းက်န္႔တစ္ေယာက္မၾကားသိနိုင္ေပမယ့္ ဟန္စန္႔ထုတ္ေျပာတဲ့စကားေၾကာင့္ေတာ့ ေရွာင္းက်န္႔ အေနရခက္စြာျဖင့္ပင္ ေျပာလိုက္သည္

"ဟာ အကိုကလဲ ကြၽန္ေတာ္က အာ့ေလာက္လဲ စိတ္ထားမေကာင္းပါဘူး ကြၽန္ေတာ့္အေၾကာင္း အကိုေသခ်ာမသိေသးလို႔ပါ ကြၽန္ေတာ္က တခါတေလ စိတ္ပုပ္အက်င့္ယုတ္တယ္ဗ် ဟီးးးး"

စကားတေျပာေျပာျဖင့္ေလွ်ာက္လာလိုက္တာ ဟန္စန္႔တို႔တည္းခိုတဲ့ တည္းခိုခန္းသို႔ေရာက္ရွိလာၿပီျဖစ္သည္

"ေရွာင္းက်န္႔ ေအာက္မွာပဲေစာင့္ေနဦးေနာ္.... ကိုယ္အေပၚမွာ ပစၥည္းသြားယူလိုက္ဦးမယ္"

ဒဂၤါး၏ခ်စ္ျခင္းမ်က္နွာျပင္ (ဒင်္ဂါး၏ချစ်ခြင်းမျက်နှာပြင်) **ရပ္နား (ရပ်နား)Onde histórias criam vida. Descubra agora