အပိုင္း ၃၉ (Zawgyi + Unicode ver)

1.3K 175 43
                                    

Zawgyi ver

ပိုင္ရန္ခ်င္း နန္းေတာ္ျပန္ေရာက္တာနဲ႔ ခြန္လန္႔ကိုေခၚခိုင္းလိုက္သည္.....

"တပ္မွဴ းခ်ဳပ္ ခြန္လန္ကိုေခၚခဲ့!!"

"မွန္လွပါ မင္းႀကီး"
.
.
.
.
"ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးေရာက္ပါၿပီ မင္းႀကီး!!"

"အင္း....ခ်င္တိုင္းျပည္က ဘာအေၾကာင္းၾကားေသးလဲ?"

"မင္းႀကီး....."

ခြန္လန္က ေခၚၿပီးမွ ဆက္မေျပာတာေၾကာင့္ ပိုင္ရန္ခ်င္းလွည့္ၾကည့္မိေတာ့ နွစ္ကိုယ္ၾကားသီးသန္႔ေျပာလိုပံုရတာေၾကာင့္ အေဆာင္ထဲရွိလူအကုန္ ထြက္ေစလိုက္သည္။

"အားလံုးထြက္သြားၾက!!!"

"မွန္လွပါ မင္းႀကီး!!"

ေနာက္ဆံုးထြက္တဲ့ ကုန္းကုန္းက အေဆာင္တံခါးကိုပိတ္ၿပီးသြားခ်ိန္မွာ ခြန္လန္ အေရွ႕နည္းနည္းတိုးကာ မင္းႀကီးကို တတ္နိုင္သေ႐ြ႕ တီးတိုးေလွ်ာက္တင္လိုက္သည္.....

"မင္းႀကီး.....ခ်င္တိုင္းျပည္ဧကရီ လုပ္ႀကံခံရေၾကာင္းပါ"

"ဘာ!!!!!"

"မွန္လွပါမင္းႀကီး..... ဒီလုပ္ႀကံမႈမွာ ကြၽန္ေတာ္တို႔နိုင္ငံကျဖစ္တဲ့ ျမႇားလက္နက္ကို သံုးထားပံုရပါတယ္...... ဟိုတေလာက ကြၽန္ေတာ္တို႔နန္းေတာ္ကိုက်ဴ းေက်ာ္လာသူကလဲ ခ်င္တိုင္းျပည္ကပဲျဖစ္ရမယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ယူဆထားပါတယ္....သူခြၽတ္ခဲ့တဲ့အေပၚရံုက ခ်င္တိုင္းျပည္ရဲ႕ လက္မႈပံုစံျဖစ္ၿပီး ခ်ည္ထိုးပံုက အဆင့္ျမင့္တာေၾကာင့္ ခ်င္တိုင္းျပည္နန္းေတာ္ကလူျဖစ္ပံုရပါတယ္"

"ခ်င္တိုင္းျပည္က??"

"ဟုတ္ပါတယ္ မင္းႀကီး"

"ဝါးးးး.... ဧကရီကိုေတာင္လုပ္ႀကံရဲတယ္ဆိုေတာ့....ဘယ္သူကမ်ား ဒီေလာက္အတင့္ရဲသလဲ?? ေနာက္ၿပီး ငါတို႔နိုင္ငံရဲ႕ ျမႇား?? ဟုတ္လား... ဒါဆို....မဟုတ္မွ??"

"မွန္လွပါ.... မင္းႀကီးတြက္ဆသလို ကြၽန္ေတာ္လဲေတြးမိတာေၾကာင့္ စံုစမ္းထားေပမယ့္ ဒီကိစၥ အမတ္ခ်ဳပ္ႀကီးပေယာဂကင္းပါတယ္ မင္းႀကီး....ဒါေၾကာင့္....."

"ဒါေၾကာင့္..ဘာျဖစ္လဲ!"

"ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္တို႔နန္းတြင္းထဲက လူတစ္ေယာက္က ကြၽန္ေတာ္တို႔မသိေအာင္ ခ်င္တိုင္းျပည္ကိုဆက္သြယ္ခဲ့ပံုရပါတယ္ မင္းႀကီး.."

ဒဂၤါး၏ခ်စ္ျခင္းမ်က္နွာျပင္ (ဒင်္ဂါး၏ချစ်ခြင်းမျက်နှာပြင်) **ရပ္နား (ရပ်နား)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant