အပိုင္း ၅

2.6K 243 6
                                    

Zawgyi

"ကိုကို.. က်န္႔က်န္႔အျပင္ထြက္ခ်င္တယ္ .. က်န္႔က်န္႔အျပင္မထြက္တာ ၁ ပတ္ေတာင္ရွိသြားၿပီ"

"အင္း က်န္႔က်န္႔ကလိမၼာေနတာပဲ ကဲ ေျပာ ငါ့ညီေလးက ဘာျဖစ္လို႔အျပင္ထြက္ခ်င္တာလဲ"

"က်န္႔က်န္႔မွာ အေဖတို႔ေပးတဲ့မုန္႔ဖိုးေတစုထားတာ ေတာ္ေတာ္မ်ားေနၿပီ အဲ့ဒါ ၿမိဳ႕ထဲက ဒုကၡသည္ေတြကို ဆန္ေဝေပးခ်င္လို႔ ၿပီးေတာ့ သူတို႔အတြက္ ေနစရာေတြျပန္ျပင္ေပးခ်င္တာ အဲ့ဒါ...."

"ေအာ္ ကိုကို႔ညီေလးက ေကာင္းမႈကုသိုလ္လုပ္ေနတာပဲ ကုိကုိကကူညီရမွာေပါ့ ကိုကိုလဲလိုက္မယ္ေလ လာ အေဖ့ကိုအရင္ဆံုးခြင့္ေတာင္းၾကတာေပါ့"

သိသိသာသာေပ်ာ္သြားတဲ့မ်က္နွာေလးကိုၾကည့္ရင္း ပိုလို႔ခ်စ္ရပါတယ္ ညီေလးရယ္ အရမ္းျဖဴ စင္ၿပီးစိတ္ထားေကာင္းလို႔လဲ ပိုလွလာတာလားလို႔ မဆီမဆိုင္ေတြးမိေသးတယ္
အေရွ႕ကေပ်ာ္ရႊင္စြာထြက္သြားတဲ့ညီျဖစ္သူေနာက္ အျမန္လိုက္ရင္း အေဖ့အခန္းထဲသြားလိုက္သည္

"အေဖ"

"ေအာ္ ဖုန္႔အာ လာတာအေတာ္ပဲ အခုပဲ နန္းေတာ္က အေခၚလႊတ္လို႔ သြားဖို႔ျပင္ေတာ့"

"ဗ်ာ.."

က်န္႔က်န္႔ကိုလွည့္ၾကည့္ေတာ့ မ်က္နွာမေကာင္း ဟူးးးး

"ေရွာင္ေရွာင္းက်န္႔"

"ဗ်ာ အေဖ"

"မင္းဘာေျပာခ်င္လို႔ အခန္းထဲလာတာလဲ"

"ဟို.... အေဖ သားဒီေန႔ အျပင္ထြက္ခ်င္တယ္ "

"မင္းးး ဘာျဖစ္ခ်င္ျပန္ၿပီလဲ ဘာလိုခ်င္လို႔လဲ အေဖအျပန္က် ဝယ္လာခဲ့မယ္ ေျပာ"

"မဟုတ္... မဟုတ္ပါဘူးအေဖ ဘာမွမလိုခ်င္ပါဘူး ၿမိဳ႕ထဲကဒုကၡသည္ေတြဆီကို သားစုထားတဲ့ပိုက္ဆံေလးနဲ႔ ရိကၡာေလးနည္းနည္းေဝေပးခ်င္လို႔ပါ ၿပီးေတာ့ မိုးရာသီေရာက္ၿပီမို႔ သူတို႔ေနစရာေလးျပန္ျပင္ေပးခ်င္တာပါ "

"အင္း... သားကေကာင္းမႈလုပ္တာကို အေဖတေယာက္အေနနဲ႔လဲမတားခ်င္ဘူး ဒီေတာ့ သြားပါ တစ္ခုပဲ မင္းမ်က္နွာကိုပုဝါစီးသြား တျခားသူမရိပ္မိေအာင္ သခင္မေလးပံုစံ ဝတ္စားသြား ျမန္ျမန္သြား ျမန္ျမန္ျပန္ခဲ့ ပိုက္ဆံထပ္ယူသြား"

ဒဂၤါး၏ခ်စ္ျခင္းမ်က္နွာျပင္ (ဒင်္ဂါး၏ချစ်ခြင်းမျက်နှာပြင်) **ရပ္နား (ရပ်နား)Onde histórias criam vida. Descubra agora