အပိုင္း ၃၄ (Zawgyi + Unicode ver)

1.3K 195 19
                                    

Zawgyi ver

ေရွာင္းက်န္႔တို႔ ၄ေယာက္လဲ သတင္းရတာနဲ႔ မနားနိုင္ပဲ တစ္ခါတည္းခရီးဆက္လာလိုက္တာ အခုဆို တထန္နဲ႔ မြန္ဂိုရဲ႕နယ္စပ္ၿမိဳ႕ငယ္ေလးသုိ႔ေရာက္ရွိလာခဲ့ၿပီ......

"သခင္ေလး ခဏနားရေအာင္...."

"ေရွာင္လံုရွာ မင္း ပင္ပန္းေနၿပီလား ေအးကြာ ငါ့ေၾကာင့္နဲ႔ပဲ မင္းတို႔ ၃ ေယာက္လဲ အလုပ္မ်ားရၿပီ ေတာင္းပန္ပါတယ္ကြာ"

"မဟုတ္ဘူး သခင္ေလး....သခင္ေလး ပင္ပန္းေနလို႔ေျပာတာ"

"ငါလား....ငါကရပါတယ္ မပင္ပန္းပါဘူး"

"ဟုတ္တယ္သခင္ေလး....ေရွာင္လံုရွာေျပာတာမွန္တယ္...သခင္ေလးက ပါးစပ္ကသာ မပင္ပန္းဘူးေျပာေနတာ...သခင္ေလးမ်က္နွာက အရမ္းသိသာေနၿပီ.....လံုးဝကိုေခ်ာင္က်ၿပီး အရမ္းျဖဴ ေဖ်ာ့ေနၿပီ....ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဒီမွာပဲ တစ္ညနားၾကတာေပါ့...မနက္ျဖန္မနက္မွ ခရီးဆက္မယ္ေလ"

"ဟုတ္တယ္ သခင္ေလး အခုလဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ နယ္စပ္ေရာက္ေနၿပီပဲ မနက္မွခရီးဆက္ၾကတာေပါ့....မြန္ဂိုတိုင္းျပည္က အႏၲရာယ္မ်ားပါဘိနဲ႔ ညဘက္သြားလို႔အဆင္ေျပမွာမဟုတ္ဘူး သခင္ေလး"

ေရွာင္လံုရွာေျပာတာကို က်ားႀကီးနဲ႔ ရွံုးေအာ္တို႔က ဝင္ေထာက္ခံၿပီးေျပာၾကေပမယ့္ ေခါင္းမာတဲ့သခင္ေလးကေတာ့ လက္မခံခဲ့ေပ....

"ငါ့မွာအခ်ိန္သိပ္မရွိေတာ့ဘူး ဒီကိစၥေတြက ထင္ထားသလိုျဖစ္မလာနိုင္ေတာ့ ပိုအေရးႀကီလာၿပီ ငါနားေနလုိ႔မရဘူး....စိတ္ခ်ပါ အသက္နဲ႔အေဝးႀကီး....မင္းတို႔ပင္ပန္းေနရင္ နားေနခဲ့ၾက မနက္က်မွလိုက္လာခဲ့ အဲ့မွာငါေစာင့္ေနမယ္"

ေျပာၿပီးတာနဲ႔ ျမင္းကိုေျခတစ္ဖက္ကန္ကာ ထြက္သြားၿပီမို႔ က်န္ ၃ ေယာက္လဲ တစ္ေယာက္မ်က္နွာတစ္ေယာက္ၾကည့္ကာ သခင္ေလးေနာက္ အမီလိုက္ရေတာ့သည္

ဟုတ္တယ္ေလ....သခင္ေလးကိုေစာင့္ေရွာက္ဖို႔ ကူညီဖို႔ လိုက္ပါတယ္ဆိုမွ သခင္ေလးကိုတစ္ေယာက္တည္းလႊတ္ရေအာင္ သူတို႔က အရူးေတြမွမဟုတ္တာ......

မြန္ဂိုတို႔ရဲ႕တည္ေနရာ ၿမိဳ႕ေတာ္.......

ေရွာင္းက်န္႔တို႔ေရာက္တဲ့အခ်ိန္က ၿမိဳ႕တံခါးပိတ္ၿပီမို႔ ျမင္းေတြကို သစ္ပင္၌ခ်ည္ကာ ယာယီတဲထိုးၿပီးအနားယူဖို႔ျပင္ဆင္ေနၾကသည္

ဒဂၤါး၏ခ်စ္ျခင္းမ်က္နွာျပင္ (ဒင်္ဂါး၏ချစ်ခြင်းမျက်နှာပြင်) **ရပ္နား (ရပ်နား)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora