အပိုင္း ၄၉(Zawgyi+Unicode ver)

935 139 25
                                    

Zawgyi ver

ဝမ္ရိေပၚ ယန္က်ိဳးၿမိဳ႕ကိုေရာက္လာေတာ့ ညေနေစာင္းေနၿပီမို႔ ခနနားရန္ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္... ဒီကေနဆို မနက္ခရီးဆက္ရင္ ေနာက္ေန႔ညေနဆိုေရာက္ေလာက္ၿပီမို႔ တစ္ညနားမွျဖစ္ေတာ့မည္....

နန္းေတာ္ကေန သူထြက္လာတည္းက တစ္ခ်က္မွ လမ္းမွာမနားရေသးတာေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္က ေမာပန္းေၾကာင္းလကၡဏာျပေနၿပီေလ....

"ေလာပန္ အခန္းငွားခ်င္လို႔"

"ေကာင္းပါၿပီသခင္ေလး....ဘယ္လိုအခန္းလိုခ်င္ပါလဲ"

"ေစ်းသင့္တဲ့အခန္းပဲယူမယ္"

"ေငြစ တစ္ရာ"

"ဘာ!! ခင္ဗ်ားတို႔က အခန္းခေစ်းႀကီးလွေခ်လားဗ်....ဒီၿမိဳ႕မွာ ဒီေလာက္ပဲအျမတ္ႀကီးစားေနၾကတာလား!"

"ေကာင္ေလး...မင္းက အခုမွဒီၿမိဳ႕ကိုေရာက္ဖူးတာထင္တယ္...ဒီၿမိဳ႕မွာ ငါတစ္ေယာက္တည္းမဟုတ္ဘူး...တည္းခိုခန္းတိုင္းေစ်းမ်ားတယ္..ဒါေတာင္ ငါ့တည္းခိုခန္းက ေစ်းအနည္းဆံုးပဲ"

"ဘာဗ်...ဒါ..ဒါ ခင္ဗ်ားတို႔သက္သက္ေစ်းကိုမတန္တဆယူေနၾကတာပဲ"

"ေဟ့ေဟ့ ေကာင္ေလး မင္းတည္းခ်င္တည္း မတည္းခ်င္ေန...မင္းမတည္းလဲ ငါ့တည္းခိုခန္းက ေစ်းအသက္သာဆံုးမို႔ တည္းခ်င္တဲ့သူက ညတိုင္းအျပည့္ပဲ"

"ဟူးးးး ခင္ဗ်ားတို႔ ယူထားသေလာက္ေကာ အခြန္ေဆာင္ၾကလို႔လား? က်ဳပ္သာ ၿမိဳ႕စားကိုသြားတိုင္လိုက္ရင္ ဘာျဖစ္မယ္ထင္လဲ?"

"ဟားးး....ဟားးးဟားးးဟားးး!!!"

ဝမ္ရိေပၚရဲ႕စကားကိုၾကားေတာ့ တည္းခိုခန္းပိုင္ရွင္သူေဌးသာမက ထမင္းစားေနေသာ ဧည့္သည္ေတြေကာ အေနာက္မွာရပ္ေနၾကတဲ့ အခန္းငွားဖို႔ေစာင့္ေနၾကတဲ့သူေတြေကာပါ တဟားးဟားးနဲ႔ေအာ္ရယ္ေနၾကတာမို႔ ရိေပၚေၾကာင္အသြားရသည္....

ဘာလဲဟ! ဒီလူေတြက....အကုန္လံုးဝိုင္းရယ္ေနၾကတာလဲ!!

ေထာင္းခနဲထြက္လာတဲ့ေဒါသက သူေဌးရဲ႕အက်ႌလည္ပင္းစကိုဆြဲလိုက္မိေတာ့သည္....

"ေဟ့လူ...ခင္ဗ်ားတို႔ ဘာရယ္တာလဲဗ်!!"

"ဒီမွာေကာင္ေလး...မင္းကိုဧည့္သည္မို႔ ငါသည္းခံေနတာေနာ္...မင္းလက္ကိုအခုလႊတ္လိုက္စမ္း!! မင္းသိပ္သိခ်င္ေနရင္ ငါေျပာျပမယ္...ေအး..မင္းနားေထာင္ၿပီးရင္ေတာ့ ဒီကထြက္သြားလိုက္ေတာ့...ငါ မင္းကိုအခန္းမငွားနိုင္ေတာ့ဘူး"

ဒဂၤါး၏ခ်စ္ျခင္းမ်က္နွာျပင္ (ဒင်္ဂါး၏ချစ်ခြင်းမျက်နှာပြင်) **ရပ္နား (ရပ်နား)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora