9. Bölüm: Yıllar Sonra

219 26 1
                                    

      Derin'den...

   Kızlarla bir güzel boş sohbetli kahvaltımızı yapmıştık ve şimdi herkes yine kendi hâlindeydi.

  "Kızlaaar, alişverişe çıkalım mı?" diye atıldı Melis. Göz devirdim. Şu an için duyduğum en saçma fikir!

  "Saçmalama! Şimdi sırası değil!" dedi Kumsal. Ama cidden kız kendini de mi düşünmezdi? Annesi ameliyat olmuştu ve tedavi için buradaydı. Oysa, alışveriş derdinde. Ne kadar mantıklı, değil mi?!

  "Poff! Tamam!" dedi ve kollarını bağlayarak yanaklarını şişirdi.

  "Derin," dedi Kumsal. Merakla ona döndüm.

  "Ece ve Melis bahçeyi hazırlasın. Biz de birşeyler hazırlayalım. Sohbet ederiz." dedi gülümseyerek. Her na kadar istemesem de, onayladım.

  "Çardağı hazırlayın, marş marş!" dedi Kumsal ve ikisi birkaç örtü alıp çıktılar. Ben de mıtfağa ilerleyeceğim sırada Kumsal durdurdu.

  "Derin, dosya işini ne yapacaksın?" dedi. Evet, dün olan herşeyi anlatmıştım. Kızlar gece uyudu ve biz ikimiz oturup lafladık.

  "Sence yardımcı olur muyum Kumsal? Hele dün gece olan saçma şeyden sonra!" dedim sinirle göz devirerek.

  "Haklısın. Ama Ferhat amca için..." dedi. Derin bir nefes aldım.

  "Anlasana, blöf yapmışlar! Dün Duman'la karşılaştım ve hiç de zarar verecek gibi değildi. Hem öyle olsa, bana zarar vermek istemez mi?" dedim omuz silerek.

  "Yani tamam, evet haklı olabilirsin. Ama ne olur ne olmaz, sen onlardan uzak durmaya çalış. Hele hele Duman'dan." dedi. Merakla kaşlarımı çattım.

  "Özellikle neden Duman?" dedim. Afalladı bir an. Sanki... Sanki pot kırmış gibiydi.

  "Ş-şey ö-öylesine canım. N'olcak ki?!" dedi küçük çaplı bir kahkaha atarak. Bir şey vardı benim bilmediğim ama ne?

  Fazla uzatmadım. Ne de olsa Kumsal, benim kötülüğüm için bir şey yapmaz.

   "Siz geçin, ben giyinip geleceğim." dedim, üzerimdeki pijamaları göstererek. Ne?! Evde de mi giyineyim? Valla ben kalkar kalkmaz giyinmem! Aklıma eserse anca...

  "Tamam bacımsu." dedi ve odadan hoplaya zıplaya çıktı.

    Evet, kışa doğru gitmekteyiz ama son sıcak havaların tadını çıkarayım bari!

   Altıma kot şortumu giyindim ve üstüne de siyah tshirtimi giyindim. Saçlarımı topuz yaptım ve aşağı koşarak indim. Göründüğüne göre bahçedelerdi. Allah'tan dün bol bol abur cubur almıştım da, bugün onlarla karşılaşma ihtimalim gitmişti.

  "Derin, kolun!" dedi Kumsal endişeyle ve kolumu tuttu. Ben de ne var diye baktım ve dün Ateş'in sıktığı tarafın mosmor olduğunu gördüm. Evet, dün Kumsal'a bu taraftan bahsetmemiştim.

  "Ah, yok birşey. Annemde kalırken, poşetliğe sıkışmıştı. O kadar." dedim geliştirmeye çalışarak. Ne?! Poşetliğe sıkışmam mı?!

  "Poşetliğe?" dedi Kumsal tek kaşını kaldırarak. Kafa salladım ve o da söylene söylene yerine oturdu. Elime bir avuç çekirdek aldım ve çitletmeye başladım.

  "Ee kızlar, ilişki var mı?" dedim ortaya en saçma soruyu atarak.

  "Aslında sayılır." dedi Melis. Gülümsedim.

  "Oo, kimmiş?" dedim. Kumsal gözlerini kıstı.

  "Vay vay vay! Kuzenimin ilişki mevzusundan neden haberim yok?!" dedi yapmacık bir sinirle. Gören de sancak birbirlerini çok seviyorlar(!)

Oyun ve Gerçek {Seri Tek Kitaptır} •Wattys 2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin