18. Bölüm: Düşman Gruplar

175 20 5
                                    

Wow!
2875 kelime! Ne yapıyorsunuz yazar hanım?! 

     Yazar'dan...

    Adam, rahat koltuğuna oturmuş ve karşısındaki projeksiyondan yansıyan canlı kamera kayıtlarına bakıyordı. Ateş'in, Alev'den sonra ilk defa -Gamze hariç- bir kıza yakın davrandığını görüyordu. Genç kızla ilgilenmesine şaşırdı. Oğlunun kendine ne kadar benzediğini düşündü. Ciddiydi en başta! Ve tıpkı kendisi gibi güçlü! Arkadaşını kurtarmaya geldiğini nasıl da dikkatli izlemişti. Sırf bu yüzden en iyi adamını öldürtmüştü! Oğlu da katildi, ama bunu ona mecbur edenin kendisi olduğunu da biliyordu. Her şeyi yapanın aslında Semra olduğunu da biliyordu...

    Adam sinirlendi bir anda kamerayı kapattı. Sonra önündeki adamına döndü.

  "Bu kızı bulun. Kimmiş, neyin nesiymiş araştırın. Hangi okulda okuduğuna da baktırın. Ayaz'ı da onun okuduğu okula aldırın. Biraz uğraştırıcı olacak, ama olacak. Kızla da bir görüşeyim diyorum. Ama bu aralar olmasın. Ateş anlar. Okul açıldığında, bir çıkış ayarlarsınız. Getirirsiniz artık." dedi adam ve karşısındaki adamı kafasını salladı.

  "Peki efendim. Sinan Bey bizzat ilgileneceğini söyledi." dedi genç adam.

  "Sinan... Peki,  memnuniyetle." dedi adam ve karşısındaki genç gitti. Ardından telefonunu çıkardı adam. Rehberindeki Poyraz adlı kişiyi aradı.

  "Alo, Poyraz. Bana hemen bilişim uzmanlarını gönder. Derin Akay'ın sosyal medyaları, teknolojik cihazları hepsi araştırılsın. Tek bir açık istemiyorum. Ve de GÜVERCİN'i göndermeni istiyorum. İçindeki kamera cihazı ile kızın evini incelesin. Kolay lokma olmayacak..." dedi ve telefonu kapattı.

   Adam kendinden emindi. Bu iş de hallolacaktı. Sadece yavaş yavaş, acı çektire çektire yapacaktı. Zorlayacaktı, ama olacaktı.

   O sırada kapı çalındı. Adam, 'gir' komutunu verince, güvendiği adamlardan biri olan Ali girdi.

  "Efendim, çok önemli bir bulguya rastladık." dedi genç adam. Adam meraklanmıştı.  Eliyle devam etmesini işaret etti.

  "Derin Akay'ın babası... Ferhat Akay, amir Ferhat Akay..." dedi genç adam. Adamın gözleri büyüdü. Nasıl böyle bir tesadüf olabilirdi ki? Sevdiği kadını ellerinden alan adamın kızı mıydı şimdi bu kız? Adam kahkaha attı, karşısındaki genç bir an irkti.

  "Desene, daha da eğlenceli olacak(!)" dedi ve bir kahkaha daha attı.

  "Gökte ararken, yerde buldum seni Derin..." dedi ve duruşunu dikleştirdi. Asıl oyun başlıyordu, gerçekler ile... (Yazar bir karar ver artık jsjsj)

🎑     🎑

    Genç kız, her şeyden habersiz bir şekilde yatağından yeni kalkıyordu. Bu sabah taburcu olmuştu ve Kumsal'ın ısrarlarına rağmen, yine de eve gelmişti. Ama Kumsal'da gelmişti.

  "Uyandın mı, uykucu?" dedi Kumsal ve gülerek içeriye girdi. Genç kız, gülümseyerek yataktan kalktı. Kıyafetleri değiştirilmişti. Gamze'nin verdikleri değil de, rahat bir eşofman altı ve t-shirt vardı.

Oyun ve Gerçek {Seri Tek Kitaptır} •Wattys 2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin