03.02.2020(Özel gün)
Bu yüzden bu bölüm biraz özel olacak.
Sebebi: doğum günüm jsjsj.
Bir sonraki bölüm de dahil...Bölüm Şarkısı: Redd - Kirli Suyunda Parıltılar
Derin'den...
"Tamam baba," dedim, elimdeki ilacı içerken. Üstüne de su içtim ve hap boğazımdan aşağıya kaydı. Babam, bu gün okula kendisinin bırakacağını söyledi. Ben de tamam dedim. Üzerimde, okulun spor dersleri için olan kıyafeti, siyah kapri tayt ve siyah sporcu atleti vardı. Saçlarımı yukarıdan bağlamıştım. Üzerime de mavi bir sweatshirt geçirdim.
"İçiysen çıkalım." dedi babam. Kafamı salladım ve çantamı alıp, babamın arkasından evden çıktım. Kapıyı kilitledikten sonra birlikte babamın arabasına bindik. Bu arada size çoook güzel bir haberim var! Annemin evini su basmış!! Annem birkaç günlüğüne otelde kalacaktı. Ama ben ve babamın ısrarları üzerine bize geliyor! En az iki gün kalacak!
"Okul nasıl gidiyor? Sınavlar başlamadı mı?" dedi babam, okula doğru sürerken. Omuz silktim.
"Daha başlamadı. Ama güzel." dedim. Birkaç dakika sonra araba durdu. Okula gelmiştik. Bahçede her zamanki gibi bir kız grubu, bir erkek grubu ve Giraylar vardı.
"Çağatay nerde?" dedim babama dönerek.
"O bugün karakolda. Sistem kayıtları silinmiş. Hatta kimisi otomatik olarak siliniyor. Serhat'da Çağatay'ın bu işlerden anladığını söyledi. Bir kaç ders geç gelir." dedi babam açıklama yaparak. İçimde bir korku oluşmuştu. Bunları yapan Çağatay ve Buğra'ydı. Umarım açığa çıkmaz!..
"Peki," dedim kafa sallayarak. O sırada yanımıza Ayaz ve Giray geldi.
"Merhaba Ferhat amca, nasılsın?" dedi Giray. Babam yanına döndü.
"Giray? İyiyim oğlum, sen nasılsın?" dedi babam. Şaşkındı ama sorun değilmiş gibi gülümsüyordu.
"İyiyim amca. Derin'i görünce daha bir iyi oldum. Nasılsın, en son iyi değildin." dedi Giray, bana dönerek.
"İyiyim. Doktora gittik. Bir sorun olmadığını söyledi. Kışlık grip." dedim, omuz silkerek.
"Merhaba efendim. Ben de Giray'ın arkadaşı Ayaz." dedi, Ayaz babama elini uzatarak. Babam da uzattığı eli sıktı. Ah baba(!)
"Memnun oldum." dedi babam. Babamda anlayamadığım bir şey vardı...
"Ee, neyse bence sınıfa geçelim. Ders başla-" diyordum ki, beni dinlemedikerini fark ettim. Babama döndüğümde,
"Kızım, sınıfını değişebilir. Haberin olsun. Ama merak etme, değişirse Çağatay'da seninle olacak." dedi babam. Kafa salladım. Neler oluyordu, bilmiyordum... Ama iyi şeyler olmadığına emindim... Hissediyorum...
"T-tamam," dedim, gözlerimi kaçırarak. Sonra birkaç kelime daha ettikten sonra, babam gitti.
Babam gidince, ben de ortamdan ayrılmak için yürümeye başladım. Birkaç adım atmıştım ki, birisi kolumu tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun ve Gerçek {Seri Tek Kitaptır} •Wattys 2020
Novela Juvenil| İLK KİTAP BİTTİ | Derin, babasının mesleği sebebiyle taşındığı bu mahallede, karşılaşacağı birçok şeyden habersizdir. Bu, bazen aşk, bazen arkadaşlıktır... Ama en çok ta, gerçek sevgidir öğrendiği... ~~~ *Oyunlar beraberinde gerçekleri getirdi ve...