Multi •|• Derin'in kıyafetleri •
*Asıl düşman,
Senden sır saklayan dostundur!*Derin'den...
Dün gece geç uyuduğumuz için, uykusuz ve yorgun bir şekilde uyanmıştım. Üzerimde Kumsal'ın pijamaları, saçlarım dağılmış bir topuz şeklinde... Oldukça pasaklı görünüyorum!
Kumsal'ın koala gibi yapışmış bedeninden kurtuldum ve yataktan çıktım. Elimi yüzümü yıkadım. Kumsal'ın dolabını açtım ve kendime beyaz bir tişört, altıma da kot etek aldım. Banyoya girip, giyindim. Elimi yüzümğ de yıkayıp, odaya geri döndüm. Kumsal'ı uyandırmadan aşağı indim.
Sanki görmüşler gibi, telefonum çalmaya başladı. Yavaş yavaş gidip, telefonu aldım. Arayan Ateş'ti. Açmasam mı? Dünden sonra...
"Alo," dedim, telefonu açıp, kulağıma koyarak.
"Kiminlesin?" diye sordu. Göz devirdim.
"Sana da günaydın Ateş." dedim, kendimi koltuğa atarak.
"Ayrıca kiminle olduğumdan sana ne?" dedim, alayla. Ses gelmedi bir süre. Sonra telefon kapandı. Ne bu ya? Sabah sabah adamın hobisi mi modumu düşürmek?!
Topuzumu bozdum ve saçlarımı tepeden topladım. Düne dair bir bildirim yoktu. Telefonum tekrar çalmaya başladı. Buğra'ydı.
"Alo,"
"Amir kızı neredesin sen? Amacın kaos yaratmak mı?!" dedi korkuyla. Kaşlarımı çattım.
"Ne kaosu, ne amacı? Ya sabah sabah modumu düşürmek gibi bir hobiniz mi var?!" dedim, sinirle.
"Amir kızı hangi delikteysen çık gel! Yoksa-"
"Yoksa ne? Öf Buğra. Bir salın beni ya! Allah Allah!" dedim telefonu kapatrak.
'Hah! Şöyle! Az bir otoriteni koy!'
Oha! İç sesim beni övdü! Şuan tarihe yazı- ve evet! Telefonum çalıyor! Bu sefer kim? Aa, Buğra!
"Ne var?" biliyorum, çok kibarım(!)
"Derin neredesin? Seni almaya geliyorum." dedi, ciddiyetle. Gözlerimi büyüttüm.
"Ya gelme! Gelmiyorsun biryere! Tamam pes! Pes ediyorum! Kumsal'dayım!" dedim sinirle.
"Blöf yaptım lan, bir yere geldiğim yok." dedi gayet rahat bir biçimde. Gözlerim iyice açıldı.
"Öküz! İt! Odun! P*ç!" dedim ve telefonu aniden kapattım.
"Derin, bir sorun mu var?" dedi Kumsal, merdivenin başında gözlerini ovarak.
"Yok bir şey yaa!" dedim, koltuğa iyice gömülerek. Bu arada, Kumsal herşeyi biliyor. Yani dalga geçilmeye müsait bir gün!
♥🌙♥
Ateş'ten...
Ya Rabbi sabır! Bu kız beni deli etmeye mi çalışıyor? Neden kiminle olduğunu söylemiyor?! Üstelik dün Buğra'ya dediklerini duydum! Bana karşı ne hissettiğini de biliyorum! Ona sarıldım, her şeye rağmen ona sarıldım! İzlenme ihtimalimize karşın ona sarıldım! Daha ne yapmamı istiyor? Daha nasıl davranabilirim?! Daha ne kadar açık olabilirim?!
Telefonumun çalmasıyla, kafamı hemen ekrana çevirdim. Arayan Buğra'ydı!
"Ne var Buğra?" her zamanki soğuk sesimle açtım telefonumu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun ve Gerçek {Seri Tek Kitaptır} •Wattys 2020
Teen Fiction| İLK KİTAP BİTTİ | Derin, babasının mesleği sebebiyle taşındığı bu mahallede, karşılaşacağı birçok şeyden habersizdir. Bu, bazen aşk, bazen arkadaşlıktır... Ama en çok ta, gerçek sevgidir öğrendiği... ~~~ *Oyunlar beraberinde gerçekleri getirdi ve...