15. Bölüm: Gebermeye Hazır Ol!

190 21 7
                                    

DİKKAT!
Bölüm son derece muhteşem!
Biraz da ekşın var!

    Yazar'dan...

   Ateş, yumruğunu sandalyede bağlı olan adamın yüzüne geçirdi. İçindeki öfke ve hırsı böyle atmayı düşünüyordu.

  "Ka-Karahan-" dedi adam, güçlükle, ağzındaki kanı tükürerek. Ateş durdu ve adamın ne diyeceğini bekledi.

  "Bir gün-bir gün baban seni-" dedi ve o sırada yüzüne yediği yumrukla sustu, kafası yana çevrildi.

  "Baban dersen o piçe-!" dedi tehdit tınısıyla. Adam güldü ve devam etti.

  "Bir gün ölmek için yalvaracaksın!" dedi adam, kanlı suratına karşın. Ateş, ardı arkası gelmeyen yumrukları indiriyordu adamın suratın.
   Hem babası olan o Kenan Karahan'ın baskısı vardı üzerinde, hem Buğra ile aralarının bozuk olması ve bu gün Derin'le yaptığı o saçma diyalog vardı aklında. Çıldırmamak elde değildi! Kenan Karahan... Gitgide güçlenmişti ve Ateş'in sonu yaklaşıyordu.

   Ateş, haykıra haykıra adamı bayıltana kadar dövdü. Deponun etrafındaki korumalardan biri içeri girdi ve başı eğik bir şekilde konuşmaya başladı.

  "Efendim,  Yağız Bey geldi." dedi adam. Ateş, kanlı elini havluyla sildi ve kafasıyla onayladı.

  "Ateş, hemen Çıkmaz'a gelmen gerek!" diye içeriye girdi Yağız. Ateş, döve döve bayılttığı adama baktı. Kenan Karahan'ın en iyi adamlarından biriydi. Levent Yılmaz...

  "Ne oldu?" dedi, bıkkın bir şekilde genç adam.

  "Kenan... Kenan'ın itleri durumu anlamış. Buğra'nın saatine GPS takmış p**ler! Buğra durumdan habersiz tabi! Ve Derin'le konuşurken görmüşler. Büyük ihtimalle Derin'i araştırmışlardır!" dedi Yağız. Genç adam, duyduklarıyla içinin sıkıldığını anladı. Biri kardeşi, biri amir kızı olan iki kişinin sonunu getiremezdi!

  "Tamam, hemen geliyorum. Berk'i ara, Buğra'yı bir şekilde Çıkmaz'da tutsun!" dedi genç adam. Yağız hemen onayladı ve çıktı.

   Genç adam, masanın üzerine bıraktığı silahını aldı ve beline yerleştirdi. Sonra da kot ceketini giydi ve çıktı depodan. Kapının önünde adamarı hizaya girerken, genç adam durdu ve öndeki iki korumasına,

  "İçerideki p*çi konuşturmaya çalışın. Sabaha kadar konuşmazsa, hafiften başlayın işe." dedi uyarısında bulunarak ve arabasına yürüdü. Bindiği arabasını son hızda sürmeye başladı. Boş olan yol da buna yardımcı oluyordu.  Bir saatlik olan yolu, yarım saatte bitirmişti.

  "Ateş!" diye bağırdı Gamze ve sokağın başından koşarak Ateş'in yanına geldi.

  "Ne oldu?" dedi Ateş, ifadesiz bir biçimde.

  "Buğra yok! Arıyoruz, açmıyor! Tek çare, Derin'e sormak!" dedi Gamze. Ateş'in kaşı, sinirden seyirmeye başlamıştı. Çenesini o kadar sıkıyordu ki, bütün damarları ortaya çıkmıştı. Gamze'ye onay verdi ve birlikte Amir'in evine doğru yürüdüler. Korktuğu başına gelmiş olamazdı,  değil mi?

  "Vur kapıya," dedi Ateş, sonunda. Gamze kapıya vurdu ve Derin, mavi spor şortu ve beyaz bluzuyla karşıladı onları. Belli ki görmeyi beklemiyordu, yüzü düştü bir anda.

Oyun ve Gerçek {Seri Tek Kitaptır} •Wattys 2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin