...Yazardan...

166 16 58
                                    

    Merhaba! Her zaman final konuşmaları beni üzmüştür. Aslına bakarsanız, ben de beklemiyordum! Ama oldu işte! Bu arada iki kitap olacak, yani ilk kitap bitti sadece. İkinci kitabı da yazacağım...

    Öncelikle, kitapda sadistlikler vardı, evet. Ateş biraz pedboy bir tip olabilirdi... Ama okuduğunuz gibi, hiçbir zaman 'benimsin, başkasının olamazsın, esirimsin!' gibi sözcükler kullanmadı. Yüreği naiftir benim karakterlerimin... Bu arada, bu kitabı neden yazdın diyorsanız, size daha önce de dediğim gibi; bu kitap, benim yaşadığım yeri yansıtıyor. Ne yazık ki, böyle yerler var ve ben bunu yansıtmak istedim. Umarım başarabilmişimdir...

    Ateş'iyle, Derin'iyle, Buğra'sıyla, Berk'iyle, Gamze'siyle, Yağız'ıyla, Kumsal'ıyla... İyi kötü geldi geçti. Umarım biraz da olsa, kalplerinize dokunabilmişimdir...

    Sevdiğimiz, sevmediğimiz karakterlerle okuduk, belki de kendimize bias seçtik akzjak!

    İkinci kitap, daha da güzel olacak sanki?.. İlk kitap, giriş ve gelişme tarzı oldu. Geri kalan gelişmeler ve sonuç ikinci kitapta olacak. Kaç bölüm olur, bilmiyorum? Ama beğenirsiniz umarım... Yazmaya devam edeceğim ben^^ bırakamıyorum bu Çıkmaz gençlerini...

    "Kumsal'la Buğra bir kavuşamadı yaa!"

    "Yağızaşkım ve Gamze neden sevgili olmuyor?!"

    "Derin artık gör şu çocuğu yaa!"

    "Buğra'yla beni yap Hilal, n'ooolur!"

    "Kenan ölsün - +11111"

    "Berk'le kim olacak?"

    "Berk'le Buğra olsun n'oolur!"

    "Çıkmaz'a beni de al!"

      Diyenler... Sizleri hiç unutmayacağım... Cevaplarınızın hepsi ikinci kitapta olacak... Takipte kalın^^

     Sizleri seviyorum, karakterlerimi o kadar benimsediniz ki... Yorumlardan ziyada özelden benimle sohbet etmeniz falan... Beni çok mutlu ediyor, hepinize teşekkür ederim^^

     Ve kızlar... Şunu unutmayın, hiçbirşey kitaplardakine benzemez. Sizi kimse kısıtlamasın... Bizleri koruyacak o kadar az insan var ki, lütfen kendinizi koruyun... Kadına şiddet, tecavüz... Bunlar ne kadar iğrenç olsa da, bir o kadar da gerçek. Kitaplardaki gibi tecavüzcüsüne aşık bir kız bulamazsınız... Lütfen pembe perdeli gözlüklerinizle herşeye bakmayın. Hep neşeli, pozitif olun. Herşeye rağmen... Ama ciddiyetinizi, mesafenizi koruyun...

    Çıkmaz'ın güzel yürekli gençlerini seven güzel yürekli gençler... Sizi çok seviyorum^^

    Kendinize çok çok iyi bakın^^ Bir sonraki seride görüşmek üzere...

1K olmuşuz,gözümden gaçmadı!
Syglr svglr ii gnlr efenm

Oyun ve Gerçek {Seri Tek Kitaptır} •Wattys 2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin