Tam olarak karakter seçemedim. Her an değişebilir, haberizin olsun^^
Ha bu arada, yıldızın üzerindeki tozu almayı ve birkaç yorum yapmayı unutmayın^^
Bölüme geçeliiiim!Multi • | • Derin'in kıyafetleri
Derin'den...
Sabah uyandığımda, gözlerimi açmakta biraz zorlandım. Dün gece geç uyumuştum. Uyku tutmamıştı dün gece. Ben de üstüne üstlük salak gibi(!) kahve içmiştim.
"Uyan kız(!) uykucu!" dedi annem, alaya içeriye girerek. Ne güzel bir sabahtı bu sabah! Annemin beni uyandırarak odaya girmesi... Bence anneniz sizi uyandırdığı için kızmayın, her an o uyandırmaya ihtiyaç duyabilirsiniz...
"Günaydın..." dedim, sırıtarak, yatakta doğrularak.
"Gün ayalı çok oldu kızım." dedi dolabımdan kendi eşyalarını alarak.
"Hayırdır? Bir yere mi gidiyorsun?" dedim, kaşlarımı çatarak. Gözlerim tam açılmıştı. Gidiyor muydu yoksa?!
"Giyineceğim. Babanla karakola gitmemiz gerek." dedi, kendine beyaz bir gömlek ve siyah, bol paça bir pantolon çıkararak. Oh! Gitmiyor en azından...
"Neden? Ayrıca siz kahvaltı yaptınız mı?" dedim, yataktan çıkıp, annemin yanına giderek.
"Yaptık kızım biz. Ben hazırladım, sen de elini yüzünü yıkayıp yersin. Bu arada Kenan mevzusu kızım." dedi, elindekileri üzerine geçirerek.
"Anladım. Umarım can sıkıcı şeyler olmaz..." dedim, omuz silkerek.
"Umarım," diye mırıldandı annem. Ben de banyoya girdim ve işlerimi halledip çıktım. Bugün hava oldukça soğuktu. Eylül ayındayız yani!
Beyaz, boğazlı bir kazak ve siyah kot pantolon giyindim. Saçlarımı gelişigüzel toplayıp, kuruyan dudaklarıma balm sürdüm. Kremi sürmedim nedense... Ha bir de rimel süresim geldi yaa. Öyle melül melül bakıyordu bana...(!)"Hayırdır kızım? Bir planın mı var?" dedi annem, göz kırparak.
"Aman anne! Ne planı Allah aşkına? Öyle, içimden geldi." dedim, omuz silkerek. Annem kafasını salladı ve saçlarını enseden, sıkı bir topuz yaptı. Kollarımı boynuna doladım.
"Güzeller güzeli annem!" dedim yanağına sulu bir öpücük kondurarak.
"Hayırdır?" dedi alayla gülerek.
"Ya anne!" dedim, yapmacık bir sinirle. Küçükken hep birşey isteyeceğim zaman, anneme iltifatlar yağdırır, öperdim...
"Tamam tamam," dedi kollarını belime dolayarak. Bir süre daha öyle kaldıktan sonra, ayrıldık.
"E hadi ama, baban bekliyor." dedi annem. Kafamı salladım. Birlikte aşağıya indik. Babam bizi bekliyordu.
"Hazırsan çıkalım." dedi babam, anneme. Annem de onayladı ve kabanını giyindi.
"Biz gelene kadar kahvaltını yap, kimseye kapıyı açma, arkadan iki kere kilitle." dedi annem, bir bir tembihlerken. Gülümseyerek onayladım annemi. Onlar çıktıktan sonra ben de mutfağa yöneldim. Kahvaltı masasında kurulu olan kahvaltıya baktım. Sonra sıcak çayı doldurdum ve dün kahve içerken unuttuğum telefonumu aldım, tezgahın üzerinden.
Ekranı açar açmaz, karşıma çıkan bildirimlerle gözlerimi kocaman açtım.
123 yeni mesaj - WTF¿?¡! grubundan.
4 Cevapsız Arama - Kumsal♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun ve Gerçek {Seri Tek Kitaptır} •Wattys 2020
Teen Fiction| İLK KİTAP BİTTİ | Derin, babasının mesleği sebebiyle taşındığı bu mahallede, karşılaşacağı birçok şeyden habersizdir. Bu, bazen aşk, bazen arkadaşlıktır... Ama en çok ta, gerçek sevgidir öğrendiği... ~~~ *Oyunlar beraberinde gerçekleri getirdi ve...