DİKKAT!
Bu Bölümü aşırı dozda mükemmel!
Hayalet okuyucular selam!
30. Bölümdeyiz!
🎊🎉🎆🎇
*Senin için rüzgârda hep
yağmur mu var?*Derin'den...
Kafamı sıraya koydum ve daha demin olanları düşünmeye başladım. Ne olmuştu öyle?
Önce bana sarılmıştı, sonra birşey demeden çıkıp, gitmişti. Anlamıyorum cidden!
"Derin," dedi Çağatay. Ona döndüm, ifadesizce bakarak. Ona hâlâ kızgındım.
"Kantine iniyorum, geliyor musun?" dedi, yumuşak davranarak. Omuz silktim ve olumsuz anlamda kafamı salladım. Bir anda omuzları düştü ve üzgünce kafasını sallayıp, çıktı. Sınıfta birkaç erkek ve iki kız vardı. Mert'de Dilan'ı bekliyordu.
"İyi misin?" dedi, Mert, yerinden bakış atarak. "Bilmiyorum." dedim, ifadesizce.
"Ne?" dedi, kaşlarını çatarak. O sırada Dilan geldi.
"Geldim aşkım, hadi çıkalım!" dedi, dudaklarını zar zor aça aça. Gerçi o kadar ruja rağmen açıldığına şükretsin!
Mert'de kafasını salladı ve birlikte çıktılar. Ben de camın önüne geçtim ve dışarıyı seyrettim. Daha 2 ders vardı öğlen molasına! Çıkışı bekleyemezdim!
Çantamdan telefonumu çıkardım ve Kumsal'a mesaj attım.
Kime: Kumsal ♥
Kumsal, 12'de gel beni al. Okuldayım.Yazdım ve yolladım. Zilin çalmasıyla da yerime oturdum ve hocanın gelmesini bekledim.
♥🌙♥
Öğlen molasıydı vr beynim fizikle dolmuştu! Çantamı toparladım ve ceketimi üzerime geçirdim.
"Nereye?" dedi Çağatay. Sesimi çıkarmadım. Annemin de babamın da haberi vardı. Ona hesap vermek zorunda değildim!
"Derin, sana diyorum." dedi, ayağa kalkarak. Mert ve Dilan'da bize bakıyordu. Aman, ne hoş(!)
"Cevap versene!" dedi, kolumu tutarak. Mert az daha ayağa kalkıyordu. Nedense mal!
"Bırakır mısın kolumu? Sana hesap vermek zorunda değilim!" dedim, kolumu çekerek. Sabır diledi ve kolumu bıraktı.
Sınıftan çıktım ve hızla aşağı indim. Telefonumu çıkarıp, Kumsal ile olan mesaj sayfama girdim.
Kime: Kumsal ♥
Bahçedeyim.Kimden: Kumsal ♥
Siyah Mercedes'deyim. Gel, karşıda.Yazmıştı. Evet, böyle olmasını ben istemiştim. En azından Çağatay bakıyorsa bile, kimin arabası olduğunu bilmeyecekti. Gülümsedim ve telefonu kapatım çantama geri koydum. Önümdeki saçları geri attım ve karşıdaki Mercedes'e ilerlemeye başladım.
Arabaya bindim ve Kumsal'a gülümsedim.
"Kızım, ajan gibiydik! Çok güzeldi! Hep yapalım!" dedi heyecanla. Güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun ve Gerçek {Seri Tek Kitaptır} •Wattys 2020
Teen Fiction| İLK KİTAP BİTTİ | Derin, babasının mesleği sebebiyle taşındığı bu mahallede, karşılaşacağı birçok şeyden habersizdir. Bu, bazen aşk, bazen arkadaşlıktır... Ama en çok ta, gerçek sevgidir öğrendiği... ~~~ *Oyunlar beraberinde gerçekleri getirdi ve...