9

1.3K 107 13
                                    

Na posteli s hlavou pod polštářem jsem ležel ještě aspoň pět minut, než mi znovu zavibroval mobil. Chtěl jsem to ignorovat, avšak zavibroval znovu.

Přetočil jsem se tedy na břicho a rukou se pro něj natáhl. Bylo to oznámení z instagramu. Někdo mě začal sledovat.

Klikl jsem na to, abych zjistil, kdo to je. 

A až teď mi došlo, jaká chyba byla, že jsem neměl soukromý účet. 

Člověk s uživatelským jménem _daddy.chan_ byl ten člověk, co mě ještě před chvílí nutil říct pravdu, která vlastně ani nebyla pravda. Částečně.

Ze zvědavosti jsem se kouknul na jeho fotky a ihned mě polilo horko.

Nerad jsem to přiznával, ale z těch fotek by nejeden šel do kolen.

Nerad jsem to přiznával, ale z těch fotek by nejeden šel do kolen

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí sweet.bin a 199 dalším

_daddy.chan_  :-)

Komentáře lisa_blackpink: tak to je dokonalá momentka 

                        princehwang: ta je z tvých narozenin, ne?

                         j.seph: kurva kámo, holky půjdou do kolen

seph: kurva kámo, holky půjdou do kolen

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí sweet.bin a 211 dalším

_daddy.chan_ ,,break fee from the voices in my head,, 

Komentáře sweet.bin: :-D

Byli tam ještě další komentáře a další fotky, ale já si je nechtěl prohlížet. Akorát víc bych si připustil, že se mi ve skutečnosti líbí.

Bože, proč jsem ho musel potkat? Kdybych sem nemusel jet, nikdy bych ho nepoznal a toto bych teď nemusel řešit. Dále bych žil svůj outsiderský život introverta a vše by bylo tak jak má.

Chan mě prostě a jednoduše štve. Štve mě v tom, že kvůli němu plýtvám slova, že ho musím potkávat. Štve mě i on jako osobnost. Prostě všechno mě na něm štve.  

A podle toho, co jsem párkrát slyšel, že když se kvůli někomu rozčilujete, není vám úplně lhostejný. Akorát já už to dávno věděl.

Mobil opět zavibroval. Nová zpráva z instagramu.

_daddy.chan_: ani jsem nepočítal s tím, že budeš na nějaké sociální síti

On moc dobře věděl, že si jeho zprávu čtu. Viděl taky, že jsem aktivní. Co s ním mám dělat? Nechat to být a ignorovat? Nebo mu odepsat?

nerdlix_: nežiju v jeskyni

Dal jsem odeslat a čekal. Ihned se objevilo zobrazeno a poskakující tečky.

_daddy.chan_: toho jsem si vědom

nerdlix_: tak když to víš, proč mi píšeš?

_daddy.chan_: protože čekám, že mi po pravdě odpovíš na mé otázky...

To ho to ještě nepřešlo? 

nerdlix_: a k čemu ti to bude?

_daddy.chan_: protože mě zajímáš

V tu chvíli jsem zíral na displej jako opařený. To je určitě nějaký fór.

nerdlix_: a víš co mě zajímá?

_daddy.chan_: ne.

nerdlix_: nepřijde ti to všechno blbý? chodíš s mým bratrem.

_daddy.chan_: počkat počkat počkat. Já s tvým bratrem nechodím. Jak si na to přišel?

Cože?

nerdlix_: ježiši, nejsem blbej. dyť Changbina neustále vidím, jak se okolo tebe ochomítá. Do toho stále básní, jak jsi úžasný. On vlastně ani nic nemusí říkat. Je to vidět.

_daddy.chan_: aha. to je skvělý, že o mě říká, že jsem úžasný, ale já s ním nic nemám. nezajímá mě. akorát jsem udělal tu chybu, že jsem mu dal jednou na jevo trochu zájmu. 

nerdlix_: aha...

_daddy.chan_: a co teď? už se s tebou můžu bavit? :)

nerdlix_: jestli chceš mít na svědomí bratrovraždu, tak klidně

_daddy.chan_: jak to myslíš?

nerdlix_: Changbin mě varoval. že si ho se mnou nesmíš spojovat a už vůbec ne, abych o tebe projevil trochu zájmu

_daddy.chan_: takže se ho bojíš

nerdlix_: ne nebojím

_daddy.chan_: kdyby ses ho nebál, tak neděláš to, co jsi dělal do teď

Přiznám to. Vykolejil mě tím. Jak je to sakra možné, že mě tak rychle přečetl?

_daddy.chan_: stejně se neboj. já bych mu to nedovolil

Po této větě zelené kolečko u jeho profilovky zmizelo a tím mě nechal, ať si to nějak rozeberu.

Po pravdě, vůbec jsem netušil, co v té chvíli dělat. Akorát jedno jsem věděl. Právě jsem si podepsal rozsudek smrti.

Tak za dnešek ještě jedna kapitola. :-D 

Snowflakes (Chanlix) Cz ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat