Odnesl jsem tác se špinavým nádobím od oběda a vydal se k východu z jídelny.
Jenže do cesty se mi postavila nějaká holka.
,,Ahoj,” pozdravila mě s trochu stydlivým úsměvem.
,,Čau,” byl jsem trochu naštvaný, protože mě zdržela od úniku. Ano, správně. Od úniku.
Celou dobu, co jsem zde seděl a snažil se co nejrychleji sníst oběd, na mě většina lidí koukala a něco si u toho šuškali.
Tušil jsem, že to má co dělat s včerejším incidentem.
Bylo mi to hodně nepříjemné. Nemám rád moc pozornosti, takže se není čemu divit, že jsem se cítil jako něco prapodivného chyceného v kleci.
,,Chci se jenom zeptat,” začala ta holka a rychle hodila očima za mě. Asi to je celá skupinka a ji vyslali. ,,Ty a oppa Chan spolu chodíte?”
No, tak teď jsem vůbec netušil, jak se tvářím. Byl jsem naštvaný, rozhozený a nevím co ještě dál.
,, Jak tě to napadlo?” zeptal jsem se jí, a doufal jsem, že vypadám co nejnormálněji. Tedy znuděně.
,,No... Ehm... Včera, tady večer, když tě oppa Chan bránil... Tak nás napadlo, že spolu chodíte. A tak mě-. Teda nás zajímá, jestli mezi vámi něco není,” dořekla. A trochu se u toho zakoktala.
Zhluboka jsem se nadechl a odpověděl jí: ,, Netuším, jak vás to napadlo, ale mezi mnou a Chanem nic není. A opravdu netuším, proč včera udělal to, co udělal. A teď mě omluv. Už musím jít,” odstrčil jsem ji stranou a pokračoval v cestě.
Avšak ještě jsem ji slyšel, jak říká: ,,Oppa Chan je hrdina.”
,,Jo, to určitě,” zamumlal jsem si pro sebe.
A až teď mi došlo, že jsem ,,hrdinu Chana,, neviděl na obědě. Kde asi je?
°~°~°~
Chan
Když jsme se vrátili ze sjezdovky, šel jsem rovnou do pokoje. Na oběd jsem se rozhodl vykašlat.
A taky mě už unavovalo, jak na mě každý koukal. Ale to jsem teď neřešil. Byl jsem šťastný, že na to přistoupil.
Heh, prý se nechce nudit. Tak to mi věř Lixi, že nudit se nebudeš. A já taky ne.
Dal jsem si ještě rychlou sprchu. Na sjezdovce se člověk zapotí.
Pak už jsem si jenom strčil do kapsy od riflí mobil a vyšel z pokoje, abych mohl přejít chodbu a vyjít schody a zaťukat na mně už dost známé dveře.
TyyJooo. Tuhle kapču jsem stihla napsat za asi půl hodiny. Což je u mě výkon. Věřte mi. Vážně.
Jinak, co říkáte na nové písničky od SKZ? Jednu jsem vám dala do médií. Moje je zatím BLUEPRINT 💙
Ale co kecám? Líbí se mi všechny 🙏💖
ČTEŠ
Snowflakes (Chanlix) Cz ✔
FanficBýt školní outsider je věc první. Ale nutit outsidera zapadnout do společnosti je věc druhá. Přesně tohle se děje Felixovi, studentovi střední školy, který je nucen svou matkou jet na dva týdny na lyžařský výcvik se svým bratrem Changbinem. Pro Feli...