Ahoj, jsem Mia. Je mi 18 let. Dneska (20. Května) mám narozeniny. Mám dlouhé hnědé vlasy, až do půlky pasu. Oči mám tmavě hnědé, až skoro do černa. Prý když se bojím tak mám černé oči, takže je to na mě vidět... taky mám husté obočí a řasy, takže se nemusím líčit. Jsem podle ostatních dost hubená. Miluju BTS. A to jakože fakt hodně. Nic jiného neposlouchám a nekoukám na jiné videa. No dobře, ještě koukám na jeden seriál. Ale tam hraje Tae takže se to počítá. Kdybych měla tři přání přeju si: být s BTS, být alespoň jejich kamarádka a mít nekonečno přání. Jinak mám jednu sestru jmenuje se Kate a ta taky miluje BTS ale ne tak jak já. Je o 2 roky starší. Ta má zase krátké a blonďaté vlasy. Zelené oči. Máme mezi sebou dobrý vztah ale ty hádky tam jsou vždycky. Máme velký bílí barák. Má 2 patra. A 4 koupelny (2 koupelny jsou nahóře a 2 dóle) a 1 kuchyň, která je dóle a je spojená s obývákem. Taky 4 pokoje. Jeden je můj a jeden je sestry, pak má ještě jeden mámu a ten poslední je pro hosty. Ano, já nemám tátu, umřel mi když my bylo tak 8 let. Moc si ho nepamatuju ale vím, že byl skvělý. Měl autonehodu s kamiónem a umřel na místě. Občas slyším mámu brečet v pokoji. Většinou tak kolem půlnoci. Asi ji chybí táta. Taky mám jedinou kamarádku a to je i jediná nejlepší kamarádka. Jsem zamlklý typ. Jmenuje se Loonie. Je jí stejně jako mě akorát, že je o 2 měsíce a 5 dní starší. Má krátké modré vlasy a nosí modré čočky aby jí to ladilo k vlasům. Nepochopím jí, vždyť má tak krásné šedoorandžovězelené oči. Známe se už od školky. A pak jsme spolu chodili na první stupeň a pak jsme šli obě na stejnou střední. Taky chodíme na stejné brigády. Samozřejmě miluje BTS ale já jsem prostě #1fan takže je má rozhodně míň ráda jak já.
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
FanfictionCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...