65. ᴢᴘáᴛᴋʏ ᴅᴏᴍů

135 4 0
                                    

,,Nechcete už jít domů?" Zeptám se jich, asi hodinu a půl po tom, co jsem je našla. ,,Jo, už je pozdě a jsem unavený" odpoví na to Jimin. ,,Tak jdeme" řekne Tae a my se vydáme pryč z poutě. Jdeme celkem pomalu. Normálně jsme se bavili a dělali kraviny. Jako vždy. ,,Už jsme tady? Jsem si nevšiml, že už jsme tady. Nějak rychle to uběhlo" řekne Tae a nabídne mi rámě. Já se ho s radostí příjmu. Potom nejdeme dovnitř a sundáme si boty. ,,Jsme tady!" Křiknu a pořád se držím Taeho. ,,Ahoj" řekne Jin od stolu. Zrovna mají večeři. ,,Chcete taky jídlo?" Zeptá se nás Hobi. ,,Ne děkuju. Jsem plná. Měla jsem cukrovou vatu atd." Řeknu. ,,Já taky nechci" řekne Tae. ,,Kde máte Jimina?" Zeptá se nás Namjoon. ,,Já jsem tady!" Ozve se s předsíně. ,,Má uzel na kaničce, snaží se ji rozvázat" řeknu a trochu si upravím ruku, tak aby mě netlačila v Taeho rámě. Toho si už ostatní všimli. ,,Tak co, jak bylo na pouti?" Zeptá se Yoongi. ,,Dobře, byli jsme snad skoro všude" řekne s nadšením Tae. ,,Jimin celou dobu, co jsme byli na horský dráze řval a když jsme byli na řetězáku, tak myslel, že se pobleje" dodám a začnu se smát. Ostatní pak se mnou. ,,Máme fotky" řekl Jimin, který už rozvázal kaničky a přišel k nám. ,,Ukaž" řekne s nadšením Hobi a natahuje k nám ruku. Jimin vytáhl fotky a podal je Hobimu. Ten jak to viděl, se začal smát. Jimin tam vypadal fakt vtipně. Potom se postupně všichni koukli na fotky. A pak je vrátili zase Jiminovi. ,,A ještě něco se stalo?" Zeptá se Jin. ,,Vlastně ano" řekne Jimin a přijde blíž k nim. ,,A co?" Zeptá se Joon. Je mi divný, že Kookie nic neříká, ani se neprohlédl fotky. Nevím, co s ním je. Snad je v pohodě. Potom s ním promluvím. Nebo se pokusím. Poslední dobou se chová divně, to je pravda. Taky je pravda, že jim musíme něco říct. Trochu se bojím, jak na to budou reagovat. Přece jenom, je to nová novina. Vím, že jim to asi nějak vadit nebude, nebo tak něco. Oni to vždycky pochopí. ,,To je trochu na dlouho" řeknu. ,,Nevadí, mi máme času dost" řekne Yoongi. ,,To je pravda" řeknu a usměju se. ,,Možná se prví najezte" řekne Jimin. ,,Vy nás prostě chcete napínat, že jo?" Řekne Joon a potom se začnou trochu smát. ,,Možná..." Řeknu s ďábelským úšklebekem. ,,Dobrou chuť" řekneme a oni se pustí do jídla. Zanedlouho to dojedli. Pořád říkali nějaký věci, co by to mohlo být, ale neuhodli to. ,,Tak jo, už nám to povězte" řekne Hobi. ,,Dobře" řeknu a už se nadechuju, že to řeknu a začnu vyprávět.

Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat