12. ʜᴏᴛᴇʟ

212 13 0
                                    

,,Je to všechno?" Zeptal se mě Tae. ,,Asi jo" odpovím a objetuju mu úsměv. ,,Dobře pane můžete jet na hotel a vyložit to celé na pokoj číslo 411 a děkujeme." Řekne Hobi, který se usmívá jako sluníčko a stojí vedle mě. Auto se rozjelo a na nás čekalo už další domluvený auto. ,,Tak tedy na hotel." Řekl zase Hobi a auto se rozjelo. ,,Do jakého hotelu vlastně jedeme?" Zeptám se ho. ,,Do nejluxusnějšího hotelu v Korei" odpoví mi Hobi. ,,Stalo vás to hodně? Mám si to nebo vám zaplatit?" Řeknu ustaraně. ,,Ne, to je v pohodě, o všechno jsme se postarali" řekne mi ale tentokrát Tae. ,,Děkuju vám." Řeknu a sleduju cestu, kterou jedeme.

×××

Přijeli jsme konečně na místo. ,,Bože to je tak krásný hotel" řeknu a vydám se k hotelu. ,,Jdi na recepci a řekni BTSgirl411 dají ti klíč od pokoje." Řekne mi Hobi a já se vydám k recepci. ,, Dobrý den, prosila bych klíč na heslo BTSgirl411. Řeknu a usměju se. ,,Ano jistě, tady máte. Užité si pobít." Řekne a podá mi kartu? Já myslela, že budu mít klíč. No jo co čekat od luxusních hotelů. Vyjedu výtahem do 4 patra. Přece jenom moje noha není ještě úplně v pohodě. Najdu pokoj s číslem 411 a vejdu do vnitř. ,,Wow" to říkám vždycky ale fakt já jsem se na nic jiného nezmohla. Věci byli už nanošené a já jsem musela skočit do té bíločerné postele. Taky tam byl noční stolek, několik skříní, obří televize ( naproti posteli), prostě normální moderní hotel. Vyhodila jsem si kufr na postel a chtěla jsem jít vybalovat. Když jsem otevřela kufr, uviděla jsem něco co není moje. To je Vho? Pomyslím si. Myslím si, že jo. Byla to ta jeho červená bandana, co nosí. Pak mu ji vrátím.

×××

Už jsem si vyvalila věci a už jsem si jen dodrovnávala oblečení do skříně.

Ťuk... Ťuk...

,,Dále!" Řeknu na znamení, že ten někdo může do vnitř. ,,Ahoj, tak co už jsi vybalená?" Řekne někdo, ale já podle hlasu poznám, že je to Jin. ,,Jo, díky za optání Jine" řekne a do skříně vložím poslední kus oblečení. ,,Jo, je tohle Vho?" Zeptám se ho. ,,Ne, už je to tvoje" odpoví mi a rozhlíží se s úsměvem po místnosti. ,,CO?!" Zeptám se ho. ,,V ti ho dal, už je tvůj" odpoví mi. ,,Jo a v 16:00 buď před hotelem" dodá a odejde pryč. No skvělý, takže oni mi dají milión dárků a k tomu Vho bandanu. A kam to půjdeme, že mám být v 16:00 před hotelem? Říkám si zase v hlavě.

______________________________________

Omlouvám se, že se tam třeba někdo moc nevyskytuje, ale snažím se je tam střídat.

Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat