Dojdu za Kookiem a jsem připravená se ho zeptat. ,,Kookie?" Řeknu opatrně. ,,Hm..." Řekne docela otráveně. ,,Co ti je?" Zeptám se ho.
Pohled Jimina:
Když jsme přišli k těm dětem, viděl jsem jejich radost. Tae se hnedka začal představovat a bavit se s nima. Já jsem byl v zadu. S dětmi to moc neumím. ,,Jimine, pojď jsem" řekl Tae a tím mě probral z mého zamyšlení. ,,J-jo, jasně" řeknu a sednu si vedle Taeho na zem. Děti seděli naproti nám. ,,Jak už víte děti, tohle je Jimin" řekne Tae a dá mi ruku na rameno. ,,Co chcete teď dělat?" Zeptá se Tae dětí. Oni jenom dají znamení, že nevědí. ,,Co třeba si zatančit a zazpívat?" Zeptá se jich Tae. Děti z toho byli dost šťastný. Takže souhlasili. Tae začal zpívat jeho písničku. Byla to "Winter Bear". Děti začali tancovat jak chtěli. Točili se, skákali a hlavně se smáli. Potom jsem se taky přidal. Taky jsem trochu zpíval i s Taem. Tu písničku znám moc dobře. Když skončila, rozhodl jsem se, že taky něco zazpívám. Zazpíval jsem "Lie". Ta písnička se mi moc líbí. Je to o lži. Lidi pořád lžou a přetvařují se. Dětem se taky ta písnička moc líbila. Potom jsme si sedli a povídali si. ,,Nechcete jít kreslit?" Zeptal jsem se. Děti souhlasili. Každý dostal papír a pastelky. Děti hned začali kreslit. Soustředili se. Tae a já jsme jim u toho zpívali.
Pohled Yoongiho:
Děti byli moc milé a hodné. Užili jsme si spoustu zábavy a to asi z 99,9% kvůli Hobimu. Dělal kraviny a tím rozesmíval děti. Ne jen děti, ale i mě. Moc jsem se nezapojoval. Jenom jsem jim tam občas něco zarepoval, nebo jsem se stal obětí Hobiho kravnutí. Hobi mě přinutil, ať něco zarepuju a to nejvíc rychle jak to umím. Proto jsem tam občas zarepoval.
Pohled Jina:
Myslím, že si to děti moc užívají. Pořád se usmívají. S Joonem nám to jde. Rozesmívat a prostě starat se o děti. Doufám, že si nějaké někdy adoptujeme... Děti nám říkali, že by jsme byli dobří rodiče. Zahřálo mě to u srdce. ,,Co kdybychom si zahráli nějakou hru?" Navrhl jsem. Děti souhlasili. ,,Ale jakou?" Ptali se. ,,Co třeba slepou bábu? Místa je tu dost a něco, s čím bychom si přikrili oči tu určitě najdeme" řekl jsem a usmál jsem se. Všichni souhlasili. Byli moc šťastný. Na zemi jsem našel nějaký kus látky, který by šel použít na zavázání očí. ,,Kdo bude první?" Zeptal se Joon. ,,Tak já" přihlásil se jeden kluk. ,,Dobře" řekl jsem a zavázal chlapečkovi oči.
Pohled Kookieho:
,,Co je ti?" Zeptala se mě Mi. Nechci ji to říct, ale zároveň chci. Nevím, jestli ji to mám vůbec říct. Nevím co se stane potom. Bojím se její reakce. Ale řeknu ji to. Musím. Asi...
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
FanficCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...