63. ғᴏᴛᴋʏ

122 4 0
                                    

Jimin celou cestu řval jako kdyby to byl jeho konec. ,,Já chci dolů!" Zařval najednou Jimin uprostřed jízdy. Já a Tae jsme se jenom začali smát. ,,Ahhh- pomoc!" Zařval zase v prudké zatáčce. Já a Tae jsme se pořád jenom smáli.

×××

Po pár zatáčkách a zničených ušních bubínků od Jimina jsme konečně dojeli naše jízdy. "Vlak" pomalu zastavoval a lidi pomalu vylézali ven. ,,To bylo super" řekla jsem. ,,Dáme si to znova?" Navrhne Tae. ,,Ani náhodou!" Křikne Jimin ale pak se začne smát. Potom vystoupíme z toho "vláčku" a jdeme pryč. ,,Um... promiňte" řekne jeden pán. ,,Ano?" Řekne Jimin. ,,Já jen... Jsem váš fanda. Mohl bych dostat autogram? Ode všech a když jste jeli, vždycky se udělá momentka. Takže jste vyfocení. Prosím, dojděte si do támhleté kabinky a oni vám tam dají fotky" řekne celkem mladý pán. ,,Ano, jistě, že se vám podepíšeme. A dobře, zajdeme si tam" řekne radostně Tae a převezme si od toho pána kus papíru a propisku. Následně se všichni podepíšeme. ,,Děkuji" řekne ten pán. ,,Nemáte zač" řeknu a usměju se. ,,Mohl bych se s váma i vyfotit?" Zeptá se nás zase ten pán. ,,Jistě, že ano" řekne Tae a jde k tomu pánovi. Potom se vyfotíme a následně odejdeme k té kabince nebo co to je. ,,Ten pán byl milý, že?" Zeptám se jich. ,,Ano, je hezké potkat nějakého našeho fanouška" řekne na to Jimin. Potom jsme došli k té kabince a vešli jsme dovnitř. Seděla tam nějaká mladší paní a podala nám fotky. ,,Máme to nějak zaplatit?" Zeptá se Jimin. ,,Ne" odpoví nám paní a usměje se. ,,Dobře, děkujeme" řekne Tae a následně odejdeme. Venku se podíváme na fotky. Hned se začneme smát. Teda až na Jimina. Ten dělá uraženýho. Na všech fotkách má otevřenou pusu od toho jak řval, nebo vystrašený výraz. Tae tam vypadá skvěle a já tak jakože v pohodě. ,,Cítíte to?" Zeptá se najednou Jimin. ,,Co?" Řekne Jimin. Čekám, že řekne něco jako "ten nezájem" atd. ,,CUKROVOU VATU!" Vykřikne Jimin a pak se začne smát. ,,Tak já pro ni dojdu" navrhnu. ,,Ok" řekne Tae. ,,Jakou příchuť chcete?" Zeptám se jich, ještě než odejdu. ,,Jahodovou" řeknou oba jednohlasně. Trochu se uchichotnu a pak řeknu: ,,Ok, zůstaňte tady a nikam nechoďte, jasný?" Potom od nich začnu pomalu couvat. ,,Jo... Neboj..." Řekne Tae a udělá svůj úšklebek, když má něco za luben. ,,Já vás tu pak nechci hledat" řeknu jim a pak odejdu ke stánku s cukrovou vatou, kde je dlouhá fronta. Musela jsem jít asi přes půlku poutě, ale nevadí. Co bych pro ně neudělala?

Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat