60. ɴᴇᴄʜᴛěʟᴀ ʙʏs?

145 5 0
                                    

Šli jsme pomalu k autu, který nás má odvézt domů. Po celou dobu si povídali. Byli jsme rádi, že už to je hotové i když nás to bavilo. Měli jsme z toho dobrý pocit. Hlavně já. Byla to moje první písnička, kterou jsem pomohla složit.

×××

O chvilku později, jsme dorazili k našemu domu. Vystoupili jsme z auta a vydali se domů. ,,Mi?" Řekl někdo na mě. Já jsem se otočila, za hlasem, který mě oslovil. ,,No? Tae" Řeknu mu. ,,Tady ve městě je nová pouť, nechtěla by jsi tam jít se mnou a Jiminem. Ostatní nemají čas" řekl vesele ale zároveň i sklesle. ,,Jo, jasně" řeknu a usměju se. Teď mu můžu nahradit ten čas, který jsem mu nevěnovala. Chci se mu za to omluvit. Vím, že ho to trápí. Potom jsem šla za ostatními do vnitř. ,,Jo, Tae. V kolik tam jdeme?" Zeptám se ho. ,,V 17:30 dneska. V tolik to začíná" řekl a dál se něčemu věnoval. Už bylo okolo 4 odpoledne. Máme celkem dost času. ,,Tae?" Zeptám se ho. ,,Huh?" Odpoví mi. Vypadá zaneprázdněně. ,,Nechceš s něčím pomoct?" Zeptám se ho. ,,Hm... Asi ne" řekne mi. Přišla jsem k němu blíž, abych věděla, čemu se tolik věnuje. ,,TAE?!" Trochu křiknu na Taeho. ,,Já nechtěl" řekl a udělal smutný výraz. ,,Jak jsi mohl rozbít ovladač?" Zeptám se ho. ,,Došli baterky a tak jsem je šel vyměnit" řekl mi. ,,Puč to sem" řeknu a vemu si ovladač do ruky. Je pravda, že je trochu nemotorný, ale to se stává. ,,Není rozbitý" řeknu, když si ten ovladač prohlédnu. ,,Uff" řekl. ,,Hotovo" řeknu po chvilce zkoumání a několika neúspěšných pokusů. Potom jsem nastavila ovladač proti televizi a ona se jako zázrakem zapla. Začali jsme se tam radovat. ,,Co tu děláte?" Zeptá se nás Hobi, který seděl na gauči a koukal se na televizi. ,,Opravila jsem ovladač" řeknu s nadšením a pýchou. ,,Um... Tenhle ovladač?" Zeptá se nás Hobi a ukáže na jiný ovladač. ,,Ne, tenhle" řekne Tae a ukáže na ovladač, který mám v ruce. ,,Ten už dávno nefunguje" řekne se smíchem Hobi. ,,Ale já- teď jsem s tím zapla televizi" řeknu. ,,Ne Mi, já tímhle ovladačem zapl televizi" řekne Hobi a ukáže na ovladač v jeho ruce. Byli stejný, nedivím se, že jsme si je oba spletli. ,,ahhh" řeknu posadím se vedle Hobiho na gauč. Chvilku jsme koukali na televizi. ,,Už je 16:50, pojď Mi, půjdeme se připravit, abychom v 17:10 vyšli" řekne Tae a vstane z gauče. Obejde stůl a pak ke mě natáhne ruku a pomůže mi se zvednout z gauče. Potom jsme šli nahoru a připravovali jsme se. Vzala jsem si jiný oblečení atd. Už se těším na tu pouť. Jak řekl Tae, v 17:10 už jsme vycházeli z domu a pomalu šli k nové pouti.

Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat