62. ᴘᴏᴊď

136 6 0
                                    

Tae se rozeběhl do řady, aby si mohl koupit lístky. Čekaly jsme tam asi 3 minutky. ,,Prosím 3 lístky pro dospělé" řekne Tae a pan mu to naúčtuje a podá mu 3 lístky. ,,Děkuju" řekne Tae a vezme si lístky z jeho ruky a podá mu peníze. Jen tak to zaplatil a už nás zase někam táhl. Byl tak hrozně natěšený. ,,První půjdeme sem, na ten řetězák. Ne, sem na horskou dráhu" řekne s nadšením Tae a rozhlíží se kolem. ,,Tae klid" uklidňujeme ho s Jiminem. ,,Máme dost času, co kdybychom šli na oboje" navrhnu. ,,Tak pojďme první na ten řetězák, ten je blíž" řekne Jimin a stoupne si do řady. ,,Beru" trochu křikne Tae a stoupne si za Jimina. Já se postavím za ně. Asi po 10 minutách konečně na nás přišla řada. Posadili jsme se do sedaček a připoutali se. Stačil jeden pohled, abychom všichni věděli, co má ten druhý za lubem. Začalo se to s náma roztáčet a lidi začali křičet. Byla to sranda. Potom jsem nějakým způsobem dohonila Taeho a chytla ho za sedačku. Tae chytil Jimina za sedačku a pak jsme se spojili a udělali takový mini trojúhelník. Smáli jsme se, fakt hodně moc. ,,Lidi?" Řekne Jimin. ,,No?" Zeptáme se s Taem jednohlasně. ,,Myslím, že se pobleju" řekne Jimin a hraje na nás menší divadlo a pak se začne smát a my s ním. ,,Ne, fakt" řekne zase Jimin. ,,Už to bude končit, neboj" utišuje ho Tae a potom se následně pustíme. O chvilku později se řetězák zastavil a my potom vystoupili. ,,Tak co, jaký to bylo. Jimine..." Řeknu a podívám se na Jimina. Z mého obličeje jde poznat, že si dělám jen srandu. ,,Nikam už nejdu" řekne Jimin a opře se o zábradlí. Potom se trochu začne smát. ,,Pojďte" křikne na nás Tae. ,,On se dokáže teleportovat?" Zeptá se Jimin. ,,Jak se tam vzal" řeknu já. Tae stál už v jiné frontě. Ani jsme si nevšimli, že od nás odešel. Potom se já a Jimin vydáme za Taem. ,,Tae... Já už nikam nejdu" řekne Jimin. Ale tentokrát už to myslí vážně. ,,Jenom jedna jízda" řekne Tae. ,,Ne" odpoví Jimin a usměje se. ,,Jimine... Jedna jízda, prosím" řeknu a taky se usměju. Potom ho jak já i Tae vezmeme za ruce a táhneme ho dopředu, kde už se trochu uvolnila fronta. ,,Jimine, prosím" řekne Tae a udělá svoje kukuč na Jimina. Tae ví, že to vždycky zabere. ,,No tak jo... Jedna jízda, ok?" Řekne Jimin a usměje se. ,,Dobrý den, půjdeme na pět jízd" řekne Tae a šťouchne na Jimina. ,,Dobře" řekne ten pán a něco nám podá. ,,Tae?!" Křikne Jimin na Taeho. ,,No co?" Řekne Tae a rozeběhne se dopředu. Potom tam dojdeme i my. Tae sedí na kraji, Jimin vedle něj a já na druhém kraji. Je tam místo jen pro tři v jednom tom "vláčku". ,,Horská dráha už čeká" řeknu se smíchem a potom se rozjedeme.

Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat