Došli jsme k hotelu. Už mi nebylo tolik špatně, ale stejně to nebylo úplně dobrý. Cink... Ozve se najednou. Všichni vytáhneme mobil, který jsme ani nepoužili a koukneme se jestli to nebylo naše. ,,Moje to nebylo" řeknu. ,,Moje taky ne" dodá Hobi. ,,Nope" řekne Tae. ,,Nic" řekne Jimin. ,,U mě taky nic" řekne Kookie. ,,Lidi~...?" Řekne zklesle RM. Všichni se na něj podívají. ,,Co je?" Řekne Jin. ,,Náš dům je opravený, můžeme se tam jít vrátit!" Radostně zakřičí RM. ,,Konečně" odpoví na to Suga. ,,Zbalte si věci, zítra jdeme do našeho domu. I ty Mi" řekl RM. ,,Ne já nejdu. Je to váš dům. Já budu tu v hotelů. Vše si zaplatím" odpovím a myslela jsem, že už je konec konverzace. ,,Tak to ne" řekne Jin. ,,Ty s náma půjdeš, ať se ti to líbí nebo ne" dodá znova Jin. ,, Máme se o tebe postarat, slíbili jsme to tvé mámě, tak to dodržíme" řekl Hobi. ,,Navíc, tě tam chceme" řekl Tae a to mě zarazilo. Mě, zrovna mě tam chtějí? Řeknu si v hlavě a chci něco odpovědět, v tom slyším další Cink... ,,Umm..." Řekne RM. ,,Máme tam být zítra v 8:15 a bude tam na nás čekat šéf" řekne znova RM. ,,Co?! Už v 8:15?" Vykřikne Suga. ,,Jo" odpoví mu RM. ,,Zůstávám" řeknu rozhodnutě. ,,Ne jdeš, jsme starší, takže nás musíš poslouchat a navíc jsme tvůj sen ne?" Řekl Jin. ,,To je pravda, dobře vyhráli jste" řeknu poraženě. ,,Super, já jdu přeobjednat snídani na 7:30 dobře?" Řekne Tae. Všichni kývnou, na znamení že jo. Tae si vydá k hlavním dveřím hotelu. ,,Už je docela zima, nechcete dovnitř?" Zeptá se Jimin. ,,Jo, souhlasím" odpoví mu Kookie. Vydáme se do hotelu. Počkáme tam na Taeho a pak s ním půjdeme do Jinova pokoje, kde si budeme chvilku povídat a pak půjdeme spát. To byl náš plán. Já jsem si mezitím co jsme čekali na Taeho změnila budík. Dokuď jsem to měla v hlavě. ,,Tak co jak to šlo?" Zeptal se ho Suga, když se k nám vracel. ,,Dobře, je to hotové, takže snídaně v 7:30 nezapomeňte" odpověděl mu Tae. Potom jsme šli spolu k Jinovi. Bylo tam tolik srandy. Hráli jsme dost her např.: Twister, Monopoli, Člověče nezlob se ( já vyhrála a poslední byl RM), taky i slepou bábu, ale to jsme po tom, co si málem Jimin vyvrtl kotník nechali a spoustu dalších. Pořád jsem se musela koukat na to jak je Jin s Monem spokojený a obráceně. Oba dva se teď chovají spíše jako řidiče než jako kamarádi, ale mě to nevadí. Je to hrozně roztomilý a hezký. Už jsem byla docela unavená a nechtěla jsem jim tam znova usnout. Řekla jsem si, že si půjdu lehnout. ,,Už jsem unavená, dobrou noc" řeknu jim a vstanu z postele, na které jsme všichni seděli v tureckém sedu a povídali si. ,,Dobrou" řekl mi Hobi. Ostatní to už nestihli, protože už jsem byla pryč. Pomalu jsem se došourala k pokoji a odemkla. Když jsem byla přichystána ke spánku, lehla jsem si do postele a už jen spokojeně usla.
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
FanfictionCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...