____________Chat with Tae ___________
Tae: ahoj :)
Já: čauky, takže přece někdo napsal ;)
Tae: no jasně. Já nevím komu trvalo odepsat na 'ahoj' tak 15 minut
Já: tak promiň, měla jsem vyšťavenej mobil
Tae: no jasně, to může být i výmluva
Já: ale není věř mi ;)
Tae: ok
Tae: měla jsi něco k jídlu?
Já: ne proč?
Tae: protože máš určitě hlad a nevím proč, ale Jin my psal, že má hlad, že dělá nějaké jídlo, tak ať se jdu najíst jestli chci a můžu pozvat i tebe ( psal to všem)
Já: jo! Hned přijdu! Mám takový hlad!
Já: jakože to byl pokoj?
Tae: 148
Já: ok dík. Napiš mu, že za minutu tam jsem
Tím jsem odhodila mobil splátky na postel a vzala si do ruky jen kartu od pokoje. Zamkla jsem a šla na pokoj 148. Ťuk... Ťuk... Zaťukám a čekám než mi někdo otevře. ,,Oh Mi ahoj, pojď se najíst" řekne Jin, když mě viděl. ,,Díky Jine, mám hrozný hlad" řeknu mu a jdu do jeho pokoje. ,,Vy to tady máte tak velký" řeknu, když uvidím jejich pokoj. ,,To jo, ale stejně se tu tři nevejdeme" odpoví mi. Na to se musím zasmát. ,,Ahoj" pozdravím všechny a zamávám jim. Byl tu Jin, RM, Kookie, Suga. Všichni mi odpověděli na zátek. ,,Je je Hobi a Jimin a Tae?" Zeptám se jich. ,,Hobi se sprchuje a Jimin a Tae by měli kážou chvíli přijít" odpoví mi Suga. ,,Oh... díky za odpověď" řeknu a sednu si ke stolu a začnu jíst už připravené jídlo.
×××
____________Chat with Jin ___________
Já: Jine měl jsi to hrozě dobrý. Moje břicho je teď spokojené.
Jin: Děkuju ti Mi :D
Já: nemáš zač, říkám jenom pravdu ;)
Jin: No jo, wordwide handsome umí vařit :'D
Já: ha ha :'D
Tím nás chat skončil. Už jsem jen ležela v pyžamu na posteli přikrytá až k bradě ale zase mě vyrušilo cink... Cink... Někdo mi napsal. Musela jsem vytáhnout ruce z pod peřiny. U ucítím chlad ale i tak se natahuju pro mobil.
__________Chat with Kookie _________
Kookie: ahoj :)
Já: Awuj Kookie ;)
Kookie: jak se máš?
Já: dobře ty?
Kookie: Taky. Hele zítra jdeme zkoušet jak tance tak i zpěv, necheš jít s námi?
Já: že se ptáš!
Kookie: To je dobře. Tak v 8:00 na snídani dole :)
Já: Jo budu tam! ;D
Tím zase náš chat s končil. Hned jsem si nastavila budík na 7:00, abych to stihla. ,,Už je 23:11 měla bych jít spát" řeknu a všude zhasnu a pak si lehnu do postele. Pořád nad tím vším přemýšlím. Nakonec ale zavřu oči a nechám si zdát sny.
______________________________________
Tohle je taková méně náročná kapitola. Snad se líbila.
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
FanfictionCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...