Vejdu dovnitř a uvidím... Přírodu? Je tam jedna hezká fontánka a hrozně moc kytek a stromů. Je to tak kouzelné. Po stromech jsou pověšený světýlka, prostě jako z pohádky. ,,To je nádherný, ale... Proč jste mě sen vzali?" Zeptám se jich. ,,Tohle je snad to nejhezčí místo na světě, chtěli jsme tě sem vzít" odpoví mi Suga. ,,Ale proč?" Zeptám se po druhé. Odpovědi jsem se už nedočkala. Asi nevědí proč tak neodpovídají. Řeknu si v hlavě a rozhlížím se po té kráse. ,,Je to tu tak hezké" řekne Jimin a dá svojí ruku kolem Taeho krku. ,,Máš pravdu" odpoví RM. ,,Že jsme to neobjevili dřív" dodá Jungkook. Dřív? Oni o tom nevěděli. Co? Ptám se v hlavě. Vůbec to nechápu. ,,Vy jste tady poprvé?" Zeptám se jich opatrně. ,,Jo, jsme." Odpoví mi Hobi. ,,Tak jak o tom víte?" Zeptám se znova nechápavě. Vůbec mi to nejde do hlavy. ,,No, někdo nám napsal, že je to tu, tak nás napadlo, že se sem můžeme podívat." Dodal Jin. ,,Co když je to past?" Řeknu zamýšleně a postavím se vedle Kookieho. ,,Um... Kdo by to dělal? Navíc, my se o sebe umíme postarat a~" to už ale Kookie nedopověděl, protože se zabouchly dveře. ,,Co to bylo?" Zeptala jsem se vystrašeně. ,,Jdu zkontrolovat dveře." Řekne Suga a vydá se ke dveřím. ,,Jdu taky, co kdyby něco." Dodá Hobi. ,,Takže, ne půjdu tam já. Jste moje děti, neodpustil bych si, kdyby se vám něco stalo." Řekne Jin a snaží se všechny skrýt za svoje velká ramena. ,,Tak to těžko, co kdyby se něco stalo tvému wordwide handsome obličeji?" Řekne RM. ,,Jdu já" dodá. Vznikla tam hádka. Hádali se tam a já mezitím dostala plán. Jelikož nikdo nevnímá, půjdu tam já. Pomalu dojdu ke dveřím a zkusím je otevřít. ,,Kluci?" Zeptám se jich vystrašeně. ,,No? Počkat co tam děláš!" Vykřikne Jin. ,,Ta klikla..." Řeknu znova vystrašeně. ,,Ty dveře.." dodám. ,,Zamknuto..." Řeknu znova a otočím se na ně. Tak vystrašený pohledy jsem nikdy neviděla. ,,Co?" Zeptá se mě Tae. ,,Takže ty nám chceš říct, že to byla past a že jsme tu zamčený?" Zeptá se mě nechápavě Hobi. Já chvilku přemýšlím, co na to říct nebo udělat. Nechci je vystrašit ale asi budu muset. ,,Noo..." Řeknu a přijdu k nim blíž. ,, Myslím že ano" dodám a natáhnu k nim ruce, na znamení, že chci obejmout. Toho hnedka využil Jimin a bejmul mě. Vypadal jako vystrašené štěňátko. ,,Čekej, tohle nemůže být pravda" řekne nechápavě Tae a vydá se ke dveřím. Zkusil zabrat za kliku.
______________________________________
Divím se, že jsem ještě na živu. Kdybych já nevěděla co se stane asi bych tu autorku zabila. Ale já to píšu, takže to vím. Jinak děkuju, že jste došli až sem.
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
FanfictionCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...