,,Super, tak pojď" řekne fakt s velkým nadšením. Dal CD do přehrávače a potom řekl. ,,Na jakou písničku, bys chtěla tančit?" Já jen pokročím rameny. Vezmu do ruky mobil a napíšu mu.
_________Chat with Kookie___________
Já: Mě je to jedno, něco vyber
,,Dobře" odpoví mi, když si to přečte. ,,Mám to" řekne zase nadšeně a pustí to. ,,Ti-mber?" Zeptám se ho. Hlasivky už mě moc nebolí. Už můžu skoro mluvit. ,,Jo, vadí?" Zeptá se mě. ,,N-ne vůb-bec n-ne" odpovím a usměju se. Začne hrát písnička. Já se připravím. Samozřejmě jsem holka, tak tančím za holku s Kookie je kluk, tak tančí za toho medvěda. Hodně jsem se bavila a jak bylo vidět, tak i Kookie se bavil. Přesně jsem věděla, co Kookie udělá. Nevím jak to, ale věděla. Jednou, když dal moc do předu nohu, tušila jsem to a tak jsem tu svojí uhla. Je to divný.
×××
Nastal tu konec písničky a já měla skočit na Kookiho. Vůbec se mi nechtělo. ,,Skoč na mě, máme dobrý skóre. Neboj se" řekne mi. Co když se mnou spadne? Něco se určitě stane, nebo mu ublížím. Nechci na něj skákat, ale asi musím. Říkám si v hlavě. Nakonec se přemohou a skočím na něj. Celý tanec jsme tančili bezchybně. Jako, kdyby jsme byli pro sebe stvořený ( v tanci). Sice jsem se občas bála, že to nezvládnu, ale dala jsem to. ,,Super" řekl Kookie a kouknu se na mě. Já jsem se jen usmála. ,,Dáme další kolo? Už ale těžší" zeptal se mě. ,,J-jo p-proč ne?" Řeknu a pořád se směju.
Vybral Hips don't lie od Shakiry. Bohužel jen v sumo verzi. Nevadí alespoň bude sranda. Taky, že byla. Já jsem byla sumo s červenou páskou a Kookie byl sumo s zelenou páskou. Jednou jsme se málem zabili. Jak je tam ta část jak se máš přetlačovat. Zvládli jsme to, ale málem jsem narazila do stolu a Kookie málem do oken.
×××
,,Nemáš hlad?" Zeptal se mě. Mám hrozný hlad. Nic moc pořádného jsem nesnědla a po tom tanci... Krk už byl docela v pohodě. Myslím, že už můžu jíst. ,,Má-m hrozný hl-ad. My-slím, že krk už-ž je v po-hodě. Do-cela..." Odpovím mu. ,,Tak já objednám pizzu. Přece jenom už je 6 hodin večer. Čas na večeři" řekl mi a odešel do kuchyně, kde si nechal mobil. Vytočil nějaké číslo a pak začal objednávat. 6 hodin večer? To to tak rychle uplynulo? Ptám se sama sebe, ale někdo mě vyruší. Kdo jiný, než Kookie. ,,Jakou chceš pizzu?" Zeptá se mě. ,,Sýrovou" odpovím mu a dál si hledím svýho.
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
FanfictionCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...