Přišli jsme do místnosti, kde už jsme jednou byli. Oni se převlékli a trochu je ještě upravili. Pak jsme šli zase do toho auta a jeli na hotel. Celou tu dobu mě chválili. ,,Mi, byla jsi fakt dobrá" řekne Tae. ,,Jo, fakt hodně dobrá" dodá Kookie. Cink... Cinkne někomu mobil. Bylo to moje.
_________Chat with Loonie___________
Loonie: Jak to že ses tak rychle movla do Thajska na pódium a s BTS?! A jak to, že umíš zpívat? Já myslela, že máš z hudebky 3 :'D
Jak ji znám, teď se směje a dělá si z toho srandu. Ale myslím, že jí to bude mrzet, že jsem jí to neřekla. Ale snad to pochopí.
Já: No, to je na dlouho... A učitel si na mě zasedl :'D
Loonie: Jo... Tak zasedl jo? :'D
Já: Pak ti to vysvětlím, teď musím jít, pp :( :)
Tím náš chat skončil. ,,Jsme tu" ozve se řidič. Všichni vyjdou z auta. ,,Kde to jsme?" Zeptám se jich nechápavě. My totiž nestojíme před hotelem, ale před nějakou budovou. ,,Po konzertě se musí odpočívat, relaxovat" odpoví mi Yoongi. ,,Takže jdeme relaxovat do Wellness Centrum" dodá natěšeně Jmin. ,,Um... Ok..." Řeknu a jdu za nima. Vstoupíme do budovy. Na první dojem je moc hezká a moderní, jako všechno. Nábytek je do tmavě hnědé a černé. Stěny jsou bílé, někde jsou i tapety. ,,Jelikož víme, že s sebou nemáš plavky, nějaký si vyber a my ti je koupíme" řekne Jin a usměje se. No to snad ne. Já budu v plavkách? To je zlí sen. Řeknu si v hlavě. Jen na to kývnu hlavou a podívám se na různé plavky. ,,Asi tyhle" řeknu na jedny z nejmíň odhalených plavek. Paní mi je podá a pak ukáže na kabinku. Hned to pochopím. Vezmu si plavky a jdu do kabinky. Tam se převléknu. Když se převléknu, podívám se do zrcadla. Uh... To mi nesluší. Vypadám v tom blbě. Řeknu si v hlavě. ,,Už jsi?" Zeptá se Rap Mon. ,,Jo" řeknu a vylezu z kabinky. Samozřejmě se trochu zakryju. Je mi to blbý...
(Jinak vybrala jsem si tyhle plavky: ⬇️)Ano, jedny z nejméně odhalených. ,,Ty jo, tobě to sluší" řekne Tae a usměje se. Zase byl roztomilý jako z Hwarangu. ,,Má pravdu hodně ti to sluší" dodá Kookie. ,,Kolik to bude?" Zeptá se Yoongi. ,,30 881 wonů, prosím" řekne prodavačka. ( Cca 630 Kč). Yoongi jí podá peníze a ukáže na znamení, že jdeme. Ta prodavačka nám stihne podat ještě župany, takže se zakryju úplně. Oni mají s sebou čisté a suché oblečení. To není fér. Oni se budou koupat v oblečení ( jakože tryko a plavky) a já musím být jen v plavkách. Postěžuju si v hlavě. Dojdeme ke skříňkách a tam si dáme zbytek oblečení. ,,Jinak, na hotelu ti to zaplatím" řeknu Yoongimu. ,,Nemusíš" odpoví na to. ,,Ale musím" dodám. ,,Dobře, tak mi to nesmíš zaplatit" řekne s úsměvem Yoongi. Na to hraju jen jakože 'uraženou' a jdu ke dveřím, které vedou k tomu wellnessu ( promiňte lidi, nevím jak to popsat nebo napsat).
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
FanfictionCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...