69. ᴛʀᴠᴀʟᴏ ᴠáᴍ ᴛᴏ

144 5 2
                                    

Když jsem donutila Kookieho sníst jeho večeři, šli jsme dolů. ,,Tady jste" ozve se z obýváku. Podle hlasů bych řekla, že to řekl Hobi. ,,Trvalo vám to" dodá Joonie. ,,Já vím, promiň" řeknu a odnesu tác s prázdnými talíři do kuchyně. S Kookiem jsme si řekli, že jim to dneska řeknem. Přišla jsem za Kookiem a chytla jsem se ho. Pak jsme se na sebe podívali a kývli na znamení, jakože můžeme jim to jít říct. Pak jsme šli za ostatníma do obýváku. ,,Něco nám uteklo..." Řekne Yoongi, když nás uvidí. ,,No... Možná" řeknu a začnu se torchu smát. ,,Tak povídejte" řekne Jimin a sedne si tureckého sedu a jen na nás kouká a usmívá se. Pak jsme jim to začali vyprávět.

×××

,,Wow" řekne Jimin, když to dovyprávíme. Pak se všichni zvedli a šli pomalu k nám. Pak nás hrozně silně obejmuli. ,,Tohle je skvělý den" řekne Jin. A ještě víc se na nás přitulí. ,,Já- já nemůžu dýchat" řeknu s trochou smíchu v hlase. ,,Jo, promiň" řeknou a odtáhnou se od nás. Pak jsem se hluboko nadechla. ,,Málem jste nás zabili" řekne Kookie se smíchem. ,,Ok, teď už tu nikdo není singl, že?" Řekne Tae a pak se začne smát. Vlastně má pravdu. Nikdo tu není singl. Potom jsme se začali smát. ,,Co takhle si pustit nějaký film na oslavení toho všeho" navrhne Joonie. Všichni s tím souhlasili a tak jsme začali vybírat nějaký film. ,,Co tohle si pustit nějakou tu romanťárnu. Když je dneska tak romantický den" řekne Hobi a trochu se začne smát. ,,Já nemám rád moc romantický filmy" řekne Jin. ,,Takže jako vždy akční" řekne Joonie. ,,Ne, tak si dáme nějaký horor, aby jsme se mohli bát" navrhnu. ,,Sice nemám rád horory, ale beru" řekne Jimin. ,,Taky to beru" řekne Yoongi. ,,Ok" řekne Joonie a pustí první horor, který uviděl. Všichni se soustředil na ten horor. A pak tam přišla lekačka. Já už jsem ten horor viděla, takže jsem to už čekala. Všichni se lekli. Teda až na mě... Pak jsem se koukla na ostatní. Jin držel Namjoonovu ruku, Hobi se tulil k Yoongimu a zakrýval si oči. Tae měl položenou hlavu na rameni Jimina a drželi se za ruce. Bylo to hrozně roztomilí. Já jsem si ani nevšimla, že se držím s Kookiem za ruku a taky mu ležím na rameni a Kookie má položenou hlavu na mojí hlavě. Cítila jsem, že na mě jde už únava. Nějak jsem se jí nebránila. Zavřela jsem oči a usla jsem na Kookiem.

Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat