,,Huh?" Vypadne že mně. Hobi zvedl mobil a začal vytáčet číslo. Pravděpodobně toho jejich šéfa. Dal to nahlas aby to všichni slyšeli.
×××
,,Tak jo Mi, sbal si věci, ve kterých můžeš tančit a sejdeme se za půl hodiny tady" řekl Suga. ,,Já v tomhle tančit můžu" odpovím mu. ,,Fajn, tak jedeme" odpověděl mi na to a šel k ostatním. Ach... Proč to nemohl ten šéf zakázat? Zeptám se sama sebe v hlavě. Všichni se vydali před hotel s já šla za nima. Venku na nás čekalo auto. Dost velký na to, aby jsme se tam vešli. Nasedli jsme a pozdravili řidiče. ,,Jedeme" řekl Tae a auto se pomalu rozjelo. Jeli jsme asi tak půl hodiny. Pak už se auto zastavilo a řidič řekl. ,,Jsme tady". ,,Děkujeme" řekla jsem jako první. Ostatní pak taky. Vyjdeme z auta a já uvidím obrovskou bílou halu s nápisem Big Hit. Vedeme do vnitř. ,,Ty joo" řeknu, když uvidím jak to vypadá uvnitř. Všechno je moderní. Možná až moc. Já bych se tu dokázala ztratit. ,,Jo, Mi? Chtě tě vidět šéf. Půjdeme tam s tebou, takže musíš udělat na něj dojem" řekne mi Rap mon a usměje se. Tím mě vzbudil z mých myšlenek a snů. ,,Dobře" odpovím mu a taky se usměju. Namjoon dal jen znamení, že máme jít a vydal se na cestu. Všichni šli za ním a vše probíhalo potichu a bez diskuze. Ale pak něco Jin řekl. ,,Jestli nám uděláš ostudu, vykastruju tě do polívky". Hned jak to dořekne všichni se začnou smát. ,,Neboj, ale asi bych si už chystala nůž" dodám a zase se začneme smát. ,,Tak, jsme tu" řekne Namjoon a zaťuká. ,,Dále" ozve se z poza dveří. RM pomalu otevře dveře a vstoupí dovnitř. ,,Už jsme tu a i stou holkou" řekne. Mluví korejsky. Moc jsem nerozuměla. ,,Dobrý den" pozdravím a usměju se. Trochu se ukoloním, jak to dělají i oni. Šéf se trochu usměje ale ne moc. Přece je to jenom přísný šéf ( něco mi o něm řekli). ,,Dobrý" řekne mi nazpátek. Chvilku jsme tam byli, asi tak půl hodiny a pak nás konečně pustil zkoušet. ,,Jako první budeme zkoušet zpěv, takže jak jsi na tom se zpěvem? Jakože už jsem něco slyšel ale ne moc" zeptá se mě zase RM. ,,No... Asi dost hrozně" odpovím mu. ,,Dobře, tak máme co zkoušet" řekne a usměje se.
×××
Vstoupili jsme do zase bílé místnosti. Všude byli kabely a reproduktory a 7 mikrofonů. Normálních černých. BTS si sedli asi na své místa a nachystali si mikrofony, tak aby se jim do toho dobře zpívalo. Najednou do místnosti přišla nějaká holka. ,,Ahoj, tady máš židli a mikrofón a další věci" řekla mi a podala mi to. Teda až na tu židli, tu odnesla na místo, kde asi mám sedět. Vedle Taeho, protože je na konci a je vedle něj místo. ,,Děkuju" odpovím a ona se jen usměje a odejde. ,,Tak co budeme zkoušet?" Zeptá se Suga.
______________________________________
Snažila jsem to udělat trochu srandovní ale asi se mi to nepovedlo. Nevím 😂
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
FanfictionCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...