22. ɴěᴄᴏ ᴊᴇ ᴊɪɴᴀᴋ...

194 11 0
                                    

Došla jsem do pokoje a svalila se na postel. Na nějaké pyžamo a hygienu jsem štvala. Rovnou jsem se zabalila do peřiny a usla.

🎶... 🎶...

Zase mi zvoní ten budík. I když nevím, jestli máme zase ten sraz dole. Asi jo. Vezmu si na sebe čisté oblečení. Jdu zase jako vždy do koupelny a udělám si hygienu. ,,Dneska se mi nic nechce dělat a jsem hrozně unavená" řeknu si. Zase se svalím do postele, která nebyla ještě ustlaná. Cink... Cink... Zabzučí mi mobil. Udělám sudy z postele a spadnu na zem. A pak po čtyřech se doplazím ke stolu, kde mám mobil. Vezmu ho do ruky. A podívám se kdo pí píše

Nová zpráva od Kookie:

Uvidím, když rozsvítím mobil. ,,Co mi píše?" Řeknu si. Zadám heslo na mobil a odemkne se mi. Rozkliknu ikonku s názvem Zprávy.

_________Chat with Kookie:__________

Kookie: zase dole v 8:00 ;)

Já: Budu tam, neboj :D

Tímhle náš chat skončil. Koukla jsem se na hodiny ( na mobilu). 7:56. ,,Sakra!" Výkřiknu. ,,Jak jsem se válela v posteli jsem rozcuchaná" řeknu si. Rychle vběhnu do koupelny a vezmu si do ruky hřeben. Začnu se česat. Když už jsem docela učesaná, vběhnu do ložnice a tak nějak ustelu postel. Vezmu si do ruky mobil a kartu. Podívám se kolik je. 8:01. ,,No skvělý jdu pozdě" řeknu si naštvaně. Seběhnu schody a uvidím, jak tam na mě netrpělivě čekají. ,,Ahoj, promiň jdu pozdě" řeknu udýchaně. ,,Neva, pojď se najíst" řekne Jimin a jde do jídelny.

×××

Zase jsme se najedli, šli zkoušet, koukala jsem na ně jak tančí a vrátili se zpět na hotel. Podobný jako včera, ale něco bylo jinak... Jin byl pořád s RM a dávali si komplimenty. Teď se právě nacházíme v tom stejném autě jako vždy. RM má položenou ruku na Jinově stejně. Po tom co jsem včera slyšela spolu musí něco mít. Doufám... Jsou hrozně roztomilý. Řeknu si v hlavě a zasněně se dívám na ně. ,,Jsme tady" řekne zase ten hlas ze předu. ,,Děkujeme" řeknu a vystoupím z auta. Všichni šli za mnou. ,,Víte co? Jděte do hotelu já a Joonie se jdeme projít. Vemte si nějaké jídlo z mé ledničky, něco tam zbylo" řekne Jin a vydá se pryč od nás. Nic jsme na to nestihli říct. ,,Kookie?" Zeptám se ho. ,,Jo?" Odpoví mi. ,,Mohu k vám se jít najíst jak řekl Jin a na návštěvu?" Zase se ho zeptám. ,,Jo, proč ne? Zeptám se i ostatních" odpoví mi. ,,Dobře" řekla jsem s koukala na Kookiho jak odchází k ostatním a ptá se jich. Pak se zase vrátí ke mně a řekne ,,nikdo nemá hlad, takže tam budeme jen my než se vrátí". ,,Nevadí" odpovím a usměju se. Pomalu jdeme do schodů a máme v plánu jít do Jinova pokoje.

Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat