4. ᴛᴇʟᴇғᴏɴɴí čísʟᴏ

331 16 0
                                    

Moc jsme se tím bavili než se ozvalo: ,,Teď já" křikl Kookie. ,,Dávám otázku Jiminovi" ,,proč tě židle nemají rádi?" Řekne a teď už ale všichni vybouchli smíchy. ,,T~to bych taky rád v~věděl" ozve se mezi smíchem. Nic jiného není slyšet než smích. Já miluju Jinův smích. Jakože všech ale ten Jinův. Když se to trochu uklidnilo řekla jsem ,,teď ty Yoongi". ,,Dobře dávám ti úkol" řekl trochu pobaveně ,,jestli umíš nějaký náš tanec, zatanči ho". No to jsem musela trochu znervóznět. ,,Dobře, ale upozorňuji vás, dostanete rakovinu učí až mě uvidíte." Pod těmyhle slovy jsme se musela pousmát. Ale nebyla jsem jediná. Zvedla jsem se že židle a začala tančit tanec na On. ,,Hezky tančíš, jde ti to." Řekne Taehyung. ,,Díky." Trochu jsem zčervenala.

×××

Když jsme dohráli hru, stále tu nebylo ticho. Pořád jsme se smáli a nebo kravli. Povídali jsme si, docela v klidu, ale pak jsem řekla něco co jsem asi neměla... ,,Mohla bych vás o něco poprosit?" Zeptám se jich. Všichni zmlkli. ,,Jo" odpověděl Hobi. ,,Mohla bych vaše telefonní čísla?" Zeptám se jich. Najednou tu bylo trapné ticho ale pak jsme zase řekla kravinu. ,,Já vím jakože Big Hit vám to asi nebude chtít dovolit nebo tak něco..." Plácnu ze sebe. Co to říkám. Teď jsem si posrala celý vztah s nimi. Nic neříkej když o tom nic nevíš. Ani nevíš jestli to s Big Hitem je pravda. Proklínám se v hlavě. Najednou se ozve smích. ,,Co je k smíchu?" Zeptám se jich opatrně. ,,Já bych si dřív zkontroloval, jestli můj mobil je mezi živíma." Řekne RM a všichni se začnou smát. A jo, na to jsme zapomněla. ,,Ty máš co říkat" řekne Suga a podívá se na Namjoona. ,,Vždy to po tobě spravuju" oznámí a RM sklopí pohled. ,,Pravda" ozve se Hobi. Já se zvednu ze židle a jdu k mobilu. Musím se ujistit jestli žije. Otočím se k BTS zády a vezmu si mobil do ruky a zkusím ho zapnout. Funguje! Ale teď mě něco napadlo. Teď si na vás zahraju divadlo. Řeknu si v duchu a pousměju se. Musím dělat, že jsem smutná aby to vypadalo real. ,,Ono to... nefunguje" řeknu smutně a zklopím pohled. ,,Nechce se zapnout" řeknu podruhé. Ale teď už reagují. ,,Cože? Že ty si děláš srandu?" Řekne vyděšeně Tae. ,,Ne." Odpovím. Pomalu se otočím a jdu ke stolu. Mobil jsem měla už popraskaný dávno, ale oni to nevěděli. ,,Puč to sem" řekne Suga a usměje se. Dám mu mobil, i když vím, že to odhalí. Suga si ho vezme a zapne ho. ,,Ty sis dělala srandu" řekl a šťouchl mě do ramena. ,,Hm... Jo!" Řeknu a vybouchnu smíchy. Vezmu si od Suga mobil a zadám tam heslo. Pak vlezu do kontaktů. ,,Takže diktujte." Řeknu pobaveně. ,, Vždyť jsme ti to neschválili." Řekl Kookie. ,,To já vím" odpovím a podívám se na něj. ,,Jen žertuju kluci." Řeknu a pousměju se. ,,Takže diktuju!" Křikne Tae a začíná rychle a nahlas říkat čísla. ,,Ne, počkej, já to nemám nachystaný."

Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat