,,Vyzkoušeli jsme si všechny jsme si všechny písničky?" Zeptá se nejistě Jimin. ,,Přišlo mi to nějak rychlý" dodá zase Jimin. ,,Jo, teď jdeme zkoušet tanec" odpoví mu Rap Mon. ,,Fakt?" Zeptá se znovu. ,,Jo" řekne zase Rap mon.
×××
Přesunuli jsme se do místnosti, kde BTS tančí. Zase jsem šla do mého rohu a koukala na ně. Proč jsou tak hezký a skvělý a prostě všechno...? Zeptám se sama sebe v hlavě. ,,Mi pojď taky" řekne mi Hobi. Až teď jsem si všimla, že už začíná hrát druhá písnička. ,,Já-á nec-h-ci~" odpovím mu. Pravděpodobně nebudu tak 2 až 3 dny moct mluvit. ,,Pojď prosím" poprosí Kookie. ,,No~ ta-k j-jo" řeknu s velkým chraplákem. ,,Teď bude Idol" oznámí RM a písnička se pomalu spustí. Já ty kroky moc dobře neumím. Ale mám to už okoukaný, takže bych to měla zvládnout. A taky, že zvládla. Písnička dohrála a mi skončili. ,,To bylo dost dobrý" pochválí mě Jin. ,,Dě-ku~ju" odpovím a usměju se. Pravděpodobně mě viděli v zrcadle, proti kterému tančíme. ,,Boy with love" oznámí RM a zase se spustí písnička a my zase začneme tančit. Baví mě to. Nikdy bych neřekla, že něco tak obyčejného ale i tak přesně krásného a okouzlujícího jako je tanec mě bude bavit. Já nejsem moc sportovní typ. Tančili jsme asi tak na 20 písniček z toho jsme měli asi 5 přestávek. Bylo už celkem pozdě, tak už jsme to ukončili. ,,Byla jsi dobrá Mi" pochválí mě Tae a pohladí, no spíše rozcuchá mi vlasy. Chtěla jsem mu poděkovat, ale ze mě vyšli jen nějaké skřeky. ,,Radši nemluv, mohla by sis hlasivky zničit ještě víc" řekne mi zase Tae a já se na něj jenom usměju a kývnu na znamení, že to chápu. Pomalu jsme vyšli z budovy, kde byl velký nápis Big Hit a šli jsme pomalu domů.
×××
,,Co chcete k večeři?" Zeptá se Jin. Už jsme 'doma' a vybíráme co bude k večeři. ,,Sushi" řekne Kookie. ,,Taky bych si dal" dodá Jimin. ,,Taky" řekne Hobi. ,,Ne to ne, to Joonie nemá rád" řekne na to Jin a koukne se na Namjoona, který se usmíval jako sluníčko. ,,Ta-k c-co Piz-za" navrhnu. ,,To se mi nechce vařit, to bych ji objednal" řekne na můj návrh Jin. ,,Tak co nějaké čínské jídlo?" Zeptá se Yoongi. ,,To by šlo" odpoví zamyšleně Jin. ,,Tak já jdu vařit" oznámí těsně Jin před odchodem. ,,Počkej, já se to chci naučit" řekne rychle Namjoon a podívá se na Jina. ,,Dobře tak pojď" řekne Jin a odejde do kuchyně. Namjoon jde hned za ním.
×××
,, Mňam-mm~, měl jsi-i to ho~odn-ě dob-brý" pochválím ho, i když nevím jestli mi bylo rozumnět. ,,Děkuji" odpoví Jin. ,,Už js-sem un-naven-ná p-půjdu sp-pát" oznámím chraplavím hlasem a jdu do pokoje. Za mnou se ožívá jen: dobrou noc, dobrou noc Mi, hezky se vyspi. Na to už ale neodpovídám. Tak brutálně mě bolí v krku. Radši jsem si vzala znova prášek, který mi dal Jimin.
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
FanficCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...