19. ᴢᴘěᴠ

201 12 0
                                    

Taky jsem si nějakým záhadným způsobem přizpůsobila mikrofón. Sice jsem to málem rozbila, ale stále to žije. ,,Můžem?" Zeptá se Jimin. Všichni kývli že jo. ,,Počkat a co tedy budeme zpívat?" Zeptám se. ,,Um... Hm... Co máš ráda?" Zeptá se Hobi a mě to zarazilo. ,,To je právě to, já miluju všechny vaše písničky" odpovím. ,,Tak co třeba 00:00 ( Zero o'clock)?" Zeptá se Tae. ,,Jo to by šlo, ale nezpívají tam všichni, tak potom dáme beapse aby si zaspívali všichni?" Zeptá se Kookie. ,, Dobrý nápad" schválí mu to RM. ,,Mi, ty asi nebudeš rapovat co? Tak zpívej s nima Zero o'clock jo?" Řekne RM a já jen kývnu. ,,Tady máš text, já už ho nepotřebuju a promiň je to jak anglicky tak i korejsky, prostě tak jak je písnička zaspívaná" řekne mi Tae a podá mi papíry. ,,Díky, ale za koho mám jakože zpívat?" Zeptám se nervózně. ,,Můžeš zpívat mojí část" řekne zase Tae a usměje se. ,,Dobře" řeknu a taky se usměju. Na textu je dobře vidět, co kdo zpívá. Sice neumím tak skvěle korejsky, takže něco nepřečtu, ale pamatuju si to. Mám to totiž dost oposlouchaný. Ale pořád to miluju. Spustí se hudba a pak začne Kookie zpívat. Všichni zpívali tak krásně ale já zpívala odporně, teda alespoň si to myslím. Přišla Taeho část, já se snažila to neskazit. Zatím se mi to dařilo, ale pak se Tae přisunul níž ke mně aby viděl na text. Vždyť říkal, že text nepotřebuje. Říkám si v hlavě. Asi to jen zapomněl nebo se chce jen ujistit, že to zpívá dobře. Uklidním se v hlavě. Byl tak blízko, že jsem cítila jeho vůni. Tak krásná vůně. Snažila jsem se toho si moc nevšímát a zpívat dál.

×××

Dobrý neskazila jsem to. Řeknu si v hlavě, když skončí písnička. Teda až na můj zpěv, to ušlo. Řeknu zase v hlavě. ,, Dobře ty Mi" pochválí mě Jin. ,,Děkuju" odpovím. ,,Jo, fakt si byla dobrá. Ty jsi nikdy nechodila na hodiny zpěvu nebo tak něco?" Zeptá se mě Kookie. ,,No... Vlastně ve školce jo" odpovím a na to se hned začnu smát. Všichni se hned přidali. ,,Dobře, tak teď mi" řekne Suga. Když písnička začala, i oni začali. Znělo to zase nádherně. Ten rap, který na sebe navazuje, city, krása a všechny věci. To vše se dala vyčíst. Bylo to kouzelné je slyšet naživo.

×××

Jakmile ukončila písnička a i oni ukončili, začala jsem tleskat. ,,To bylo boží" řeknu jim. Oni mi poděkují a taky mě pochválí. ,,Tak jaký budou další písničky?" Zeptá se Jin. ,, Přece jenom dvě písničky nestačí" dodá. V tom má pravdu. ,,Tak co We Are Bulletproof: The Enternal?" Zeptám se jich. ,,Ta písnička je skvělá" dodám. ,,To není špatný nápad" řekne Hobi. Všichni souhlasili. Tae otočil několik stránek a byl tam další text. Teď už jiné písničky. Písnička začala hrát a my začali zpívat. Zase jsem zpívala Taeho část.

Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat