🎶... 🎶...
Zazvoní mi budík, kterého jsem si ještě včera stihla nastavit. Zase vstanu s udělám mojí ranní rutinu. Sejdu schody dolů. Všichni už tam jsou. ,,Mi?" Zeptá se mě Tae. ,,No?" Odpovím, na znamení, že vnímám. ,,Dneska nepůjdeme zkoušet" oznámí mi. ,,Jak to?" Zeptám se ho. ,,Dneska musíme balit. Přece tam nějakou dobu budeme. Abych to upřesnil zhrouba na 5 dní" odpoví mi a dál si na chleba maže Nutellu. ,,Dobře" odpovím a jdu si taky udělat snídani.
×××
,,Jdu balit!" Křiknu, aby mě všichni slyšeli. Dojdu do pokoje a vytáhnu jeden kufr. ,,Tak jo, co všechno potřebuju na 5 dní" řeknu si a koukám do skříně. ,,Takže, tohle a tohle" říkám si a do kufru házím oblečení. ,,Nespěchej tolik" řekne někdo a trochu se směje. Otočím se ke dveřím a uvidím tam Jimina. ,,Promiň, já už se hrozně těším" řeknu mu a dám do kufru další kus oblečení. ,,V pohodě, necheš pomoct? Jinak, já se taky těším" zeptá se mě a usměje se. ,,Ne to je dobrý" odpovím mu a taky se usměju. ,,Tak tě tu budu otravovat" řekne a skočí mi na ustlanou postel. Sedne si do tureckého sedu a kouká na mě. ,,Za prvé neotravuješ a za druhé, že ty se nudíš?" Zeptám se ho. ,,Noo... Možná.... Jenom trochu" řekne a začne se trochu smát. Taky se trochu zasměju a dál si dávám oblečení do kufru. ,,Tak... Jak se máš?" Zkouší zahájit konverzaci Jimin. ,,Dobře a ty?" Odpovím mu. Klasická moje odpověď. ,,Taky" odpoví. ,,BAF!!!" Vykřikne někdo. Nadskočím a otočím se ke dveřím. ,,Tae- Taehyung!!! Vyděsil jsi mě" řeknu a ruku mám položenou na srdci, myslím, že to je na srdci. ,,Já jsem se nelekl, zvykl jsem si" řekne na to Jimin. Tae šel k posteli a klekl si vedle Jimina. Pak ho začal lechtat. ,,Tak ty ses nelekl, jo? Ty už jsi zvyklí?" Řekne Tae se smíchem a dál ho lechtá. ,,Ne le-kl js-em s-se. Ta-Tae pro-sím pře-staň" řekne Jimin mezi smíchem. ,,Tak přiznej, že tě dokážu vylekat" řekne Tae a trochu zmírní lechtání. ,,D-dobrě, při-iznávám" řekne Jimin. Tae ho přestane lechtat a sedne si na postel. Začnu se smát. Vypadají fakt vtipně. Tae se usmívá, jakoby nic, jakoby se nic nestalo a Jimin se snaží popadnout dech a rozvaleně leží na posteli. Když Tae nedával pozor, skopnul ho z postele. Na to jsem se začala smát ještě víc. Jimin se mnou. Tae po chvilce taky.
×××
Už mám zabaleno a teď se s Jiminem a Taem bavíme o tom letu a vystoupení, co je čeká. ,,A jak to tedy bude probíhat?" Zeptám se jich. ,,Takže první den tam přiletíme a pak půjdeme na hotel. Tam se ubydlíme a to je vše. Druhý den, půjdeme jen tak zkoušet na pódium. Jakože tance a zpěv. Mikrofony atd. Třetí den budeme zpívat před Army. Čtvrtý den si zabalíme. Pátý den odletíme zpátky sem do Korei" vysvětlí mi Tae. ,,A asi o dva dny později půjdeme do toho dětského domova, kde budeme jeden celý den" dodá Jimin. ,,To zní dobře" řeknu a usměju se.
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
FanfictionCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...