59. ᴄᴏ ᴛᴏ ᴊᴇ?

131 4 0
                                    

Pomalu jsme všichni nasedli do auta. ,,Mi?" Zeptá se mě Tae. ,,Huh?" Řeknu a dál se věnuju zapínání pásu. ,,Co to máš v ruce?" Zeptal se mě Tae. ,,Jo, dostala jsem ho. Ty děti byli hrozně milí" řeknu a konečně se podívám na Taeho a usměju se. ,,Můžu se podívat?" Řekne mi a natahuje ke mě ruku. ,,Jo, jasně" řekla jsem a obrázek mu podala. ,,Uh... Už vím, co se tam dělo" řekne a začne se smát. Já s ním. ,,To ti vysvětlím pak" řeknu mu a vezmu si zpátky obrázek. ,,To dítě umí hezky kreslit" dodá a začne se koukat z okénka. ,,Jo" řeknu. Dál už jsme nemluvili. Po chvilce jsme přijeli do našeho domu. Vyšla jsem z auta jako prví a vydala se směrem domů. Zula jsem si boty a šla do svého pokoje. Samozřejmě všichni za mnou. Všichni se rozešli do svých pokojů. Vešla jsem do pokoje a vytáhla z pod postele můj kufr. Věděla jsem, že tam budu mít rámeček. Jeden už jsem použila. Na fotku se mnou a ostatními. Teď tam chci dát ten obrázek. Asi po 10 minutách hledání jsem ho našla a následně do něj dala nakreslený obrázek. Dala jsem si ho na noční stolek, vedle druhého rámečku s fotkou jak jsem tam já a BTS.

O měsíc později:

Už je to dlouhá doba, co jsem s nima, ale utíká to hrozně rychle. Za tu dobu si Army oblíbila, jak jsem zpívala Euphoriu s Kookiem na tom konzertu. Já a BTS jsme se rozhodli, že s nima nazpívám víc písniček. Nazpívala jsem 1. písničku. Byla to společná písnička. Pojmenovali jsme ji fate. Je vlastně o tom, že všechno rozhodnutí v životě, musí něco stát. Buď je to dobré rozhodnutí, nebo špatné. A že musíte překonat všechny překážky, jinak vás porazí a už se nezvednete. Musíte bojovat. Potom jsem nazpívala další písničku s Kookiem. Pojmenovali jsme ji Meet, protože je to o tom, jak jsme se potkali a že je skvělé potkávat lidi a tím pádem potkat nové kamarády. Na té písničce jsme pracovali asi tak ten měsíc. Byla jsem do ní úplně zažraná. Bavilo mě to, chtěla jsem, aby byla dokonalá, tak, aby se Army líbila. Přišli jsme domů ze zkoušky a já jsem hned šla do svého pokoje makat na písničce. Jídlo mi tam kluci nosili. Vůbec jsem si jich nevšímala. Všímala jsem si jenom Kookieho, protože jsme na tý písničce makali spolu. Nejvíce času jsem fakt trávila s Kookiem. Tae, mého nej nej nej nej nej nejlepšího přítele jsem si vůbec nevšímala, mrzí mě to. Dneska máme vydávat tu písničku, doufám, že se bude Army líbit. ,,Tak jo, je hotová" řekl někdo nějaký producent. ,,Super" řekl Hobi. Ano, chodí tam s náma. ,,Můžete si ji jít poslechnout" řekne zase producent. Všichni se nahrnou dopředu, aby to slyšeli. ,,Je fakt dobrá" řekne zase Hobi. ,,Jo je" dodá Suga. Potom jsem se otočila na Kookiho a nastavila jsem ruku, tak aby pochopil, že si chci s ním plácnout. Pochopil to a my si plácli. Potom jsme šli zpátky domů. Dneska jsme neslušeli tance. Jen zpěv, takže nejsme unavený.

Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat