55. ɴᴏčɴí ᴍůʀᴀ

119 3 0
                                    

Stále pohled Jimina:

S menším výkřikem a slzách v oči jsem se probudil na své posteli v úplné tmě. Zdála se mi další noční můra. Byla asi nehorší, jakou jsem kdy měl. Byla o tom, že někdo první zabil všechny Army, co už jsem nedával, ale pak zabil všechny ostatní a i ostatní členy BTS, až na mě. Takový sny se mi udávají často, nevím co to znamená. Vstal jsem z postele a vyšel na chodbu. Ujistil jsem se, že všichni spí a šel jsem k jednomu pokoji. Otevřel jsem dveře a šel k posteli, kde spal člověk, za kterým jsem šel. ,,Tae" řekl jsem a trochu na něj šáhl, aby se probudil. ,,Hm..." Řekl rozespale. ,,Já- Já jen, zase se mi zdála noční můra, můžu..." Začal jsem vysvětlovat svojí situaci, aby to pochopil, proč jsem za ním přišel. Ale nedořekl jsem to, protože mi skočil do řeči. ,,Jo, můžeš si ke mě lehnout" řekne a trochu se usměje a posune se. Zná mě líp, než kdo jiný. Nemáme mezi sebou tajemství. ,,Děkuju" řeknu a lehnu si na druhou půlku postele. Tae mi podá peřinu a já se přikreju. Zachumlám se do peřiny, tak, že se divím, že Taemu nevadilo, že nemá skoro žádnou peřinu. Pokusím se usnout, ale nešlo to. Asi po hodině jsem usnul.

×××

Pohled Mi:

Crr...Crr..
Zvoní budík. Dneska mám důležitý úkol. Probudit všechny. Vstanu z postele a jdu k nejbližšímu pokoji, kde spí Kookie. Pomalu a potichu otevřu dveře a jdu k posteli, kde leží spící Kook. ,,Kookie, vstávej" řeknu a trochu s ním zacloumám. Kook pomalu otevřel oči. ,,Jo, už vstávám" řekl a trochu se usmál. Já se jen usmála a šla do dalšího nejbližšího pokoje. Tam spal Jin. ,,Jine, vstávej" řeknu. Když se zjistím, že je vzhůru, odejdu do dalšího pokoje, kde měl spát Jimin. ,,Kde je Jimin?!" Řeknu nechápavě a začnu ho hledat. ,,Neviděli jste Jimina?" Zeptám se ostatních, co už jsou vzhůru. Jdu do dalšího pokoje, kde spí Namjoon. ,,Vstávej, nevíš kde je Jimin?" Zeptám se Joona. ,,Nevím" řekne a sedne si. ,,Nevíš, kde může být? Zeptám se ho. ,,Když má noční můry, tak občas chodí k Taemu. Koukla ses tam?" Řekne mi. ,,Ještě ne. Jdu se tam kouknout" řeknu a odejdu z Joonova pokoje. Jdu až na konec chodby, kde má pokoj Tae. Otevřu dveře a uvidím Taeho a Jimina. Spí spolu a Tae ho protáhlého v objetí. Je to roztomilé. ,,Kluci, vstávejte" řeknu jim. Nic se neozve. ,,Kluci?" Zeptám se jich. Asi mají tvrdý spánek. Nic jiného mě nenapadlo, než na ně skočit. Šla jsem na kraj postele a udělala jsem 2 kroky do zadu. Potom jsem se rozeběhla a mezi ně skočila. ,,Vstávat" řekla jsem se smíchem. ,,Hm... Už jsem vzhůru" zamumlá Tae. ,,Skvělě" řeknu a podívám se na Jimina, který si už mne oči. ,,Za chvíli je snídaně" řeknu a odejdu. Potom jdu do posledních 2 pokojů a probudím Sugu a Hobiho. Suga už byl dávno vzhůru, takže jsem ho budit nemusela.

______________________________________

Omlouvám se, že moc nevydávám kapitoly. Prostě přes tu školu to moc nejde. Taky posílení dobou píšu divně, takže se omlouvám. Jinak doufám, že se vám moje knížka líbí a že jste došli až jsem. Moc si toho vážím.

Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat