,,Jo, proč ne?" Odpoví Tae a vytáhne Monopoli. ,,Co tohle?" Zeptá se zase Tae. Všichni souhlasili. Hráli jsme to asi 2 hodiny, ale pak vyhrál Jimin. Byl hodně šťastný. Dokonce tak moc, že málem rozbil postel, protože na ní tak moc skákal. Hned po tom co jsem prohrála, k nám přišel Jin, s tím, že je večeře. Sešli jsme zase do jedné místnosti, kde se podávalo jídlo. Najedli jsme se a pak popřáli dobrou noc. Šli jsme do svých pokojů. Za několik hodin se začalo stmívat. My jsme se jako hrdinové koukali na jeden horor, který dávali v televizi. Nebyl moc strašidelný, ale já jsem se spíš lekala těch lekaček. Už bylo pozdě a já šla spát. Oni se ještě chvilku koukali na nějakou show, kterou dávali po hororu a pak šli taky spát. Vůbec mi nešlo spát. Jen jsem ležela na boku, koukala na stěnu a přemýšlela. Přemýšlela jsem o životě, o BTS, o rodině, o tom hororu. Najednou jsem měla pocit, že na mě něco šahá. Hrozně jsem se lekla. Ale pak jsem měla vidiny, bála jsem se skříní. To jsem prostě já, bojím se všeho. Nechtěla jsem ale otravovat Taeho. Ale stejnak jsem nakonec za ním šla. ,,Tae, Tae. Bojím se, můžu si k tobě lehnout?" Řekla jsem šeptem. On ale nereagoval. ,,Tae, Tae" řeknu ve snaze ho probudit. Po 5 pokusech jsem to vzdala a chtěla odejít zpátky do postele. Najednou mě ale někdo chytl za zápěstí a přitáhl jsi mě k sobě. Kdo jiný než Tae by to byl. Hodil na mě svojí nohu a mazlil se ke mě jako k plyšákovy. ,,Taky se bojím" řekl potichu Tae a víc mě přikryl. Bylo mi teplo. Najednou jsem se přestala bát. Vnímala jsem jenom jeho ojetí a to teplo, které kolem mě bylo. Asi po 5 pěti minutách jsem usla. Bylo mi tak příjemně. Cítila jsem se v bezpečí. Tenhle pocit jsem nezažila dlouho.
×××
,,Rychle stávat" tleská a do toho mluví Kookie. Mě se tak stávat nechce, ale musím. Otočím se a pokusím se protáhnout. Ale do něčeho nebo do někoho moje ruka narazí. ,,Au~..." Řekne Tae a promne si rukou nos. ,,P-promiň" odpovím. ,,To nic" řekne a posadí se. ,,Vy jste spali tak roztomile" řekne Jimin a usměje se. ,,Vyfotil jsem si vás" řekne znova a ukáže nám fotku. Byla opravdu roztomilá, ale jako vždy tam vypadám hrozně... ,,No jo, tak už vstávat" řekne Kookie a odejde do koupelny. Co je to s ním? Je naštvaný? Asi se jen blbě vyspal. Řeknu si v hlavě. Fakt se mj zdá nějakej divnej. Potom se pomalu posadím a promnu si spánky. Nejsem moc vyspalá, ale kvůli Taemu, jsem alespoň spala. Jako každé ráno si udělám ranní rutinu. Převlékla jsem se v koupelně, kde jsem se zamkla. ,,Mise byla úspěšná" řeknu si jen tak pro sebe. ,,Povedlo se mi, se převléct bez toho, aby mě někdo viděl" dodám si zase pro sebe a začnu se trochu smát. Potom jdeme na snídani a pak pojedeme trénovat, na pódium. Já se budu jen dívat a podporovat je.
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
Fiksi PenggemarCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...