Všichni mají rozeplí župan. Mají ho jen kvůli tomu, že až vylezou z vody, bude jim zima. Já jsem hrozně stydliví člověk a ještě před nima... No dalo by se říct, že jsem do toho županu zachumlaná. ,,Jako první bych šel do vířivky" řeknu najednou Kookie. ,,Souhlasím" odpoví Jin a Rap Mon najednou. ,,Taky" dodám. Dojdeme k jedný z vířivek, tam si všichni sundáme župany a odložíme je na stojan. Hned vlezu do vířivky. Ta je tak příjemná. Po chvilce jsou tam všichni. Jen tak si tam povídáme. ,,Víte, co? Já chci na ten tobogán" řekne Jimin. Je to něco jako Velnes Centrum a aquapark. ,,Taky" odpovím. ,,Kdo jde s námi?" Zeptá se Jimin. ,,Já" výkřilne rychle Tae. ,,A já" dodá Kookie. ,,Já bych šel taky ale zůstanu tu s Jinem, chci s ním trávit více času jako přítel" řekne Namjoonie. ,,Jasně, chápem" řekne Tae. ,,A co ty Yoongi?" Zeptám se. Vím, že Hobi má z toho snad fobii, takže vím, že nepůjde. ,,Taky chci trávit čas s Hobim" řekne a trošku se usměje. ,,Dobře, tak jdeme" řekne Kookie a rychle se vydá k tobogánu. Já a Jimin a Tae za ním. Jdeme na ten asi nejdelší tobogán co tam je. Vede i venkem. ,,Do toho tobogánu se musí mít ty kruhy a oni jsou jen po dvou" řekne Kookie. ,,Tak já první jízdu pojedu s Taem a ty Kookie jeď první jízdu s Mi" navrhne nadšeně Jimin. ,,Dobrý nápad" řekne na to Kookie. ,,Mi, pojedeš se mnou?" Zeptá se mě Kookie. ,,Jasně" odpovím mu. Vyjdeme schody a tam uvidíme začátek tobogánu. ,,Sedni si dopředu, pojedu vzadu" řekne Kookie. Já na to jen kývnu. Sednu si dopředu. ,,Můžem?" Zeptá se Kookie. ,,Ano!" Já výkřiknu. Kruh se pomalu rozjede. Jízdu si oba dva užíváme. Jednou je tam barevná část pak je tam tmavá část a taky i černá část bez světla. Jediný světlo co tam je jsou nějaké malé světýlka. My teďka jedeme fialovou částí. Je tam jen fialová. Sedla jsem si špatně. Bolí mě z toho nohy. Řeknu si v hlavě. Chci si srovnat ty nohy, protože to fakt bolí. Chytnu se těch držáků na kruhu a opřu se o ně. Nadzvednu se a mám v plánu si srovnat nohy. Ale v tom se objeví fakt ostrá zatáčka. Najedeme na zatáčku a kruh se zvedne. Chvilku jsme jeli po straně. Málem jsem zpadla z kruhy, nebýt Kookieho, který mě chytil. Chytil mě za boky. Byla jsem z toho v tranzu. A asi i on. Myslela jsem, že je po mně. Moje srdce bije tak 5x rychleji než předtím, nevím jestli to je z toho infarktu, že jsem málem spadla, nebo z toho, že mě teď Kookie drží za boky a zachránil mi život. Jeli jsme dál tobogánem. Pak ale přišel konec. Vůbec jsem si to neuvědomila. Když jsem se probrala z tranzu, uvidím, že už jsme na konci. ,,Kookie? Pustíš mě prosím? Už zkončil tobogán" zeptám se ho opatrně a nejmileji jak to umím. ,,Jo, promiň" řekne a pustí mě. ,,V pohodě" odpovím a vezmu, už prázný kruh. Najednou přijede Tae a Jimin.
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
FanfictionCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...