Cr... Cr...
Ozve se zvonek. ,,To bude ta pizza" řekne Kookie a jde ke dveřím. Otevře dveře pozdraví, zaplatí a rozloučí se. Pak přinese jídlo na stůl. ,,Na" řekne mi a podá mi celou pizzu. ,,Já t-o c-elý nesn-ím" řeknu mu. ,,Chceš abychom měli jednu společnou?" Zeptá se mě. On totiž objednal 2 pizzy. Já na to jen kývnu. ,,Dobře. Dobrou chuť" řekne a spustí se do sýrové pizzy. ,,Dob-rou chu-uť" odpovím a taky si dám kousek.
×××
Potom, co jsme dojeli tu jednu pizzu jsme oba byli plný. Uklidili jsme po sobě a povídali jsme si. Něco jsem mu napsala a něco jsem mu říkala. Po chvilce přišli i ostatní. ,,Ahoj" pozdraví jako první Hobi. ,,Ah-hoj" odpovím. Všichni se pozdravíme a povíme si co nového.
×××
Všichni už jsou po večeři a jen tak si povídáme. ,,Takže vy jste tančili Just Dance? Taky bych si zatančil" řekne Jimin a usměje se. ,,Taky bych si zatančil" dodá Hobi. ,,Tak proč ne?" Řekne Kookie a ukáže na ( ještě zaplou) televizi, kde ( ještě) je spuštěné Just Dance. ,,Beru!" Vykřikne Tae. ,,Jimine, budeš tančit se mnou?" Zeptá se ho. ,,Jo a na co?" Zeptá se Jimin. ,,Na t-to co my" odpovím mu. ,,Takže Timber" dodá Kookie. ,,Beru!" Vykřikne znova Tae. Kookie to spustil a oni začali tančit. Měli skóre 98. Já a Kookie 100. ,,Tak teď mi" řekne Jin a vytáhne Namjoona z gauče. ,,Na to stejné" dodá zase Jin. Kookie to zase spustí. Namjoon chvilku nechtěl, ale pak řekl, že nakonec bude tančit, ale jen kvůli Jinovi. Měli skóre 86. Oba tam zakopli a potom spadli. Bylo to srandovní. ,,Já chci taky" vytiskne Hobi a taky vytáhne Yoongiho z gauče. ,,Taky na to stejné" řekne odhodlaně. ,,Ale já moc nechci, musím dodělat tu novou písničku" řekne na to Yoongi. ,,Jeden tanec tě nezabije" odpoví na to Hobi. Měli to taky dobrý. Měli skóre 87. ,,Ohh... O jeden bod!" Vykřikne Jin. ,,Chci další kolo, ale tentokrát budu tančit s Kookiem" řekne Jin. ,,Tak jo, ale dáme další tanec" řekne Kookie a nastaví tam ten tanec, co jsme taky tančili ( Hips don't lie). Spustila se písnička, oni začali tančit. Bylo taky dost dobré. Skóre mi dost vysoké... 90. ,,To bylo dobré, ale teď chci já" řekne Tae. ,,Mi? Půjdeš se mnou prosím?" Poprosí mě Tae. ,,Ja-asně p-roč ne?" Odpovím a připravím se. Tančili jsme a já si to užívala. Sice to nebylo jako s Kookiem, ale bylo to taky dobrý. Skóre jsme měli 99. ,,To je dost dobrý" řekne Yoongi. ,,Jop" odpovím. ,,Teď já a Hobi" řekne Jimin. ,,Jéj!" Řekne radostně Hobi. Taky dost dobře tančili. Skóre bylo taky dost vysoké... 100. ,,Tohle bylo dost dobrý" řekne na to Namjoon. ,,Teď chci já a Yoongi" řekne znova Namjoon. ,,Kdo říkal, že chci jít?" Zeptá se ironicky Yoongi. ,,Já" odpověděl Namjoon. Najednou se tam všichni začali smát. Oni odtančili. Skóre měli 82. Já už jsem byla celkem unavená. ,,Dobrou noc, jdu spát" řekl Tae a vydal se k pokoji. ,,Dobrou" odpoví mu všichni. ,,Taky jdu spát" řeknu jim. ,,Tak dobrou noc" dodám a usměju se. Všichni mi odpoví.
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
FanfictionCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...