26. ᴘᴀɴɪᴋᴀ

175 10 0
                                    

🎶... 🎶...

Vzbudí mě z krásných snů budík. Sednu si na postel a něco si uvědomím. ,,JÁ NEMÁM ZABALENO!" Vyjeknu ze sebe. Rychle popadnu moje kufry a začnu do nich skládat věci. Nechala jsem si venku jen oblečení, které si dneska na sebe vezmu. Převléknu se a do kufru dám i poslední věc, kterou nemám zabalenou: pyžamo. Na hygienu není čas. Popadnu mobil, který jsem si nezabila, ten si nechávám vždy u sebe. Kouknu se na hodiny a... 7:25. Nestíhám, popadnu kufry a jdu je dát ke dveřím. Ustelu na rychlo postel a na rychlo zkontroluju pokoj. Vše v pohodě. Najednou se ozve. Ťuk... Ťuk... Jdu otevřít s tam vidím BTS. ,,Ahoj, promiňte nestíhám" řeknu jim. ,,Nevadí, jdeme ti pomoct odnést kufry dolů" řekne Jimin a usměje se. ,,Děkuju, jsou tady" poděkuju jim a ukážu do rohu u dveří. Každý se vezme jeden. I když to nevyzbilo, mám jen 3 kufry. Vezmu si kabelku ( ve které mám ty hlavní potřebné věci) a kartu, zamknu pokoj a jdu dolů po schodech. BTS jeli výtahem, takže by to mělo být v pohodě. ,,Pane všechny kufry jsou připraveny v autě" řekne pán Rap Monstrovi. ,,To je dobře, hned jsme tam" řekne mu a koukne se na mě. ,,Jdeme na snídani?" Zeptám se ho. ,,Jo, pojď. Všichni tam už čekají" řekne mi a vydáme se do jídelny. Tam se zase najíme a jdeme k tomu černému autu. ,,Nastupovat" řekne Hobi radostně. Všichni si nastoupíme a já se podívám na mobil, kolik je. 7:03. ,,Je 7:03 stíháme to?" Zeptám se jich. ,,Pane, prosím rychle nás odvezte k našemu domu" řekl Jin a řidič se rychle rozjel pryč. ,,No, asi moc ne" odpoví mi konečně někdo, ten někdo je Suga. Já jen koukám z okna na mizící hotel. Je ve mě tolik radosti a překvapení a napětí, že to nejde vyjádřit, ani říct pocit.

×××

Jeli jsme asi 10 minut, řidič jel hodně rychle. Divím se, že nás nezastavila policie. ,,Jsme tady!" Vykřikne nadšeně Kookie. Zase poděkujeme za jízdu a vystoupíme z auta. Před dvoupatrovým bílím domem ( dalo by se ti nazvat i jako vila) stojí jejich šéf. ,,Dobrý den" řeknu mu. ,,Dobrý" odpoví mi. ,,Takže jsem tady kvůli důležité věci" dodá. ,,Jaká to je?" Zeptá se RM. ,,Za 14 dní letíte do Londýna na koncert, musíte se připravit" řekne zase jejich šéf. ,,A můžeme vzít Miu sebou?" Zeptá se Jin. ,,S tím sem počítal" řekne šéf a trochu se usměje. ,,Zabydlete se tu a zítra v 8:25 se uvidíme" dodá šéf a odejde. Kufry jsou už vyložené. Každý si vezme svůj kufr a jde dovnitř. ,,Já ti ten jeden vezmu" řekne Kookie a vezme mi ten největší kufr. ,,Děkuju" odpovím mu. ,,Já ti vezmu taky jeden kufr" řekne Jimin a vezme si druhý největší kufr. Zase mu poděkuju a jdu dovnitř domu.

Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat