Vylezu se sprchy a usuším se a samozřejmě i vlasy. Vezmu si na sebe to čisté oblečení co jsem si připravila. Vyjdu z koupelny a jdu na postel, kde leží můj mobil. Musím zkontrolovat, kolik je hodin. Řeknu si v hlavě. Vezmu do ruky mobil a podívám se na hodiny. 19:58. ,,Mohla bych vyrazit" řeknu si. Vezmu si zase jenom kartu od pokoje a zamknu. Potom se vydám směrem je Jinovi. Už jsem za dveřmi a chystám se zaklepat. Ale něco uslyším. Hned se seknu a poslouchám. Vím není to dobře ale musím. ,,Pojď za mnou, závažu ti to" řekne asi Jin. ,,Já jsem ti to říkal ať si dáš pozor" dodal. ,,No jo, ale já ti chtěl pomoct" řekne RM. ,,Sedni si sem na ten botník" řekne zase Jin. ,,Teď ti tam dám desinfekci, tak se nelekni" řekne Jin. To se Rap Monovi něco stalo? Zeptám se v hlavě. Potom uslyším nějaké zasyčení. ,,Už ti dám jen náplast, vydrž" řekne zase Jin. ,,Jine?" Zeptá se ho RM. ,,No?" Odpoví mu. ,,Víš o tom, že ti to zase jako vždy sluší" řekne RM. ,,Děkuju ti, tobě taky" odpoví Jin. ,,Ale tobě víc" dodá rychle RM. ,,Děkuju, teď jdu dovařit to jídlo, sedni si třeba na gauč" řekne Jin. Pak uslyším malý mlasknutí. Asi mu dal pusu do vlasů. Slyším odcházet kroky. Vzdalují se ale pak se zastaví, protože RM něčí řekl. ,, Nechceš zítra jít na večeři?" Zeptá se ho. ,, Mám to brát jako normální večeři nebo rande?" Zeptá se ho. ,, Spíš jako rande" řekne stydlivě RM. ,, Dobře, ta druhá varianta se mi taky líbí víc" řekne Jin a jde zase pryč. Počkám ještě tak minutu aby to nebylo tolik nápadné a pak zaťukám. S úsměvem mi otevře RM. ,,Ahoj" řeknu když ho uvidím. ,,Ahoj Mi" odpoví mi a pustí mě dovnitř. ,,Jídlo už skoro je" řekne mi Jin. ,,Dobře a kde je Kookie?" Zeptám se jich. ,,Ten je u Jimin a Taehyunga" odpoví mi RM a posadí se vedle mě ke stolu. ,,Co to máš na prostě? Co se ti stalo?" Zeptám se ho zase. ,,Říznul jsem se, ale jen málo" odpoví mi s úsměvem. ,,Já jsem mu říkal ať dává bacha, že jsou ty nože ostrý" dodá Jin. O chvilku později mi položil bílí talíř s jídlem přede mě. ,,Děkuju" řeknu mu. Na stůl dá další dva talíře. ,,Dobrou chuť" řeknu jim. ,,Dobrou chuť" odpoví mi RM. ,,Snad vám bude chutnat" dodá Jin. ,,To si piš, že bude" odpovím mu. Uvařil výborné francouzské špagety.
×××
Po jídle jsme si ještě tak dvě hodiny povídali a pak přišel Kookie a taky si s náma povídal. Potom už jsme byli dost unavený s já šla do mého pokoje. A těšila jsem se na pohodlnou postel a sny.
______________________________________
Tohle byla docela sladká kapitola. Snad se vám líbila a omlouvám se všem co neshipují Namjin.
ČTEŠ
Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?
FanficCo když se sen stane realitou??? Za to všechno můžou jen jedny narozeniny a tajemství, o kterém do teď nevěděla. Co se stane, až se to tajemství dozví? Nebylo to ale jediné tajemství, o kterém nevěděla... Čti a uvidíš. Snad se vám to bude líbit. Je...