47. ᴘʀᴏʜʀᴀ

150 8 0
                                    

Pohled Mii:

Už nám končil čas a tak jsme pomalu šli ke skříňkám, kde jsme se měli sejít. ,,Tady jsou" řekl Yoongi, když viděl Jina a Namjoona. Čekali jsme na ně asi 5 minut. Drželi si za ruce. Nevím co se stalo, asi jim ten čas spolu prospěl. ,,Promiň" řekl Namjoon a pustil Jinovu ruku.

×××

Převlékli jsme se a pak šli do auta. Jeli jsme zpátky na hotel. Byla jsem odpočinutá ale pořád unavená. To běhání do schodů, abych mohla na ten tobogán mě unavilo. ,,Jsme tu" řekl Hobi a ( dalo by se říct) vyskočil z auta. Poděkovali jsme řidiči a šli do hotelu. Bylo už celkem pozdě. ,,Čas na večeři" řekl Jin, když už jsme byli na hotelu. ,,Jo" řekne Jimin. ,,Souhlasím" dodá Tae. ,,Sraz u mě v 17:15" řekne Jin a jde do svého pokoje. Podívám se na hodiny kolik je. 16:47. Mám dost času. Jdu do svého pokoje a jdu se osprchovat. Přece jenom tam byl chlór.

×××

,,Už je 17:11, mohli bychom vyrazit" řeknu a vezmu si jen to co potřebuju. ,,Jop" řekne Jimin a vyskočí z postele. ,,Já zamknu, jedete napřed" řekne Kookie. ,,Dobře" odpoví Tae a s úsměvem vyjde ze dveří. My se tedy vydáme k Jinovi. ,,Jsme tu" řekne Tae když přijdeme k Jinovi. ,,Super, hned to bude" řekne na to Jin. Po chvilce přišli i ostatní. ,,Super, jdete v čas, zrovna jsem to dovařil" řekne Jin, když uvidí ostatní. Dal talíře s jídlem na stůl a potom jsme si popřáli dobrou chuť a pustili se do jídla.

×××

,,Jine, měl jsi to moc dobrý" chválí ho všichni. ,,No a kdo umyje to nádobí?" Zeptá se Jin. ,,Já ne, já jsem vařil" dodá Jin. ,,Máš pravdu" řeknu. Potom bylo ticho a všichni přemýšleli. ,,Mám nápad!" Zařval Tae. ,,Jaký?" Zeptáme se ho. ,,Zahrajeme si Uno a ten kdo prohraje, umyje nádobí" řekne s nadšením v hlase. Všichni jsme souhlasili. Jin zamýchal karty a následně je rozdal. ,,Vítěz" zařval Yoongi a lehl si na zem s nataženýma rukama. Byl v tom fakt dobrý. ,,Uno!" Zařvu, když uvidím, že Namjoonie má už jen jednu kartu. ,,A jo, jsem si nevšiml" řekne a lízne si další dvě karty. ,,Druhý" najednou zařve Hobi a vstane a z radosti se svalí na ještě ležícího Yoongiho. ,,Uno" řekne Kookie. Bylo to na mě. Rychle si líznu další dvě karty. ,,Yayy, jsme třetí" řekne d nadšením v hlase Namjoonie. Už jsme zbyli jen 4. Já, Kookie, Jimin a Tae. ,,Uno!" Zařve Kookie. Tentokrát to bylo na něj. Má štěstí. ,,Zelená" změní barvu Jimin. Všichni jsme si lízli, kromě Jimina. ,,Yayyy" řekne s nadšením v hlase, že nemusí mýt nádobí. ,,Tak jo, teď je to mezi 3 lidmi, kteří nechtějí mýt nádobí" okecává to Hobi. Tomu jsme se začali smát. Přestala jsem vnímat hru, takže, jsem si nevšimla, že už Kookie vyhrál. Teď je to mezi mnou a Taem. ,,Červená" řekla jsem. ,,Díky" řekne Tae a položí tam jeho poslední kartu. ,,Mi, myješ nádobí" řekne šťastně Jin. Já si jen povzdechnu.

×××

Všichni už odešli, šli se dívat k nám na televizi. Jelikož nás tam je nejvíc, tak máme nejsvětější pokoj. Já jsem se pustila do umývání nádobí.

Tʜɪs ɪs ᴅʀᴇᴀᴍ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat