26

1.5K 111 17
                                    

Berk: Ben evdeyim sevgilim.

Berk: Bu gece gelir misin, yarın mı görüşürüz?

(İletildi: 16:58)

(Görüldü: 17:12)

Aras: Geç döneceğini sanıyordum.

Aras: O yüzden ders çalışırım diye düşünmüştüm.

Aras: Yarın quizim var da.

Berk: Kıyamam :) Çalış sevgilim yarın gelirim yanına.

Aras: Emin misin uğrayabilirim istersen?

Berk: Ne oldu çok mu özledin?

Aras: Bir haftadır annenlerin yanında Urla'dasın, tabi ki çok özledim.

Berk: Ben o kadar da özlemedim.

Aras: İyi o zaman bir süre daha görüşmeyiz madem.

Aras: Kafa dinlersin.

Berk: Ahahah yerim seni

Aras: Ders çalışıcam rahatsız etmezsen sevinirim.

Berk: Trip mi yapıyorsun bakayım?

(Görüldü: 17:25)

Berk: Bebeğimm :)

(Görüldü: 17:28)

Berk: Haydaaa

(Görüldü: 17:30)

Berk: İyi çalışmalar...

-------------------------------------------------------------------------------

 Yarın lanet bir quizim vardı ve derse toplasanız 3 kere gitmiştim. Sınıf grubundan anladığım kadarıyla toplam puana yalnızca yüzde beş etki edecekti ama derslerimi düşük geçmek istemediğim için sınıftakilerin attıkları notlara çalışıyordum. Saat 8'e doğru Arya önüme bir tabak dolusu yemek getirene dek acıktığımın farkında bile değildim. Teşekkür ederek dumanı üstünde tüten yemekten bir kaşık aldığımda güldü.

' Berk'in mesajlarına cevap vermiyormuşsun.'

' Sana mı yazdı?'

Başıyla onayladı beni. İkisinin arası iyiydi ve buna seviniyordum ama eski sevgili oldukları için konuşmaları tuhaf gelmiyor desem yalan olurdu. İkisine de güveniyordum ve ilişkilerinin tamamıyla duygu barındırmayan bir ilişki olduğunu biliyordum. Yine de kafamda ikisini yan yana, el ele gördüğüm sayısız an beliriyordu. Rahatsızlığımı belirtmemeye çalışarak boğazımı temizledim.

' Yazacağım, biraz sinirini bozayım dedim de.'

' Neden?' Bir şey mi yaptı?'

Omuz silkerek yemekten bir kaşık daha aldım. 

' Özledim sadece,'

Çok komik bir şey söylemişim gibi güldü. 

' Birini özleyince ona mesaj atarsın sanıyordum.'

 Söylediği şey karşısında hafifçe gülümsedim. Bu doğruydu ama ben de tuhaf bir insandım. Birini özleyince ona karşı davranışlarım hep ters olurdu. Duygularımı açıkça ifade etmeye alışık olmadığım için bunu garipsemiyordum ama bu diğer insanlara göre tuhaftı. Onu gördüğümde muhtemelen uzun bir süre sıkıca sarılacaktım ama o an gelene dek nedense sanki sinirimi bozacak bir şey yapmış gibi davranacağımdan emindim. Arya eğilip yanağıma ufak bir öpücük kondurduktan sonra konuşmanın bittiğini anlayarak odasına geçti. Ben de çoktan hatim ettiğim üç sayfalık notları bir tur daha sesli okudum.

Ocean Eyes // bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin