Berk: Hazır mısın sevgilim?
Aras: Evet hazırım da keşke otobüsle gitseydik ya boşuna masraf çıkarttın araba kiralayarak.
Berk: Boş boş konuşma.
Berk: Ayrıca motorumla gidelim dedim sen istemedin. Benim de henüz arabam yok ne yapalım..
Aras: Oğlum götümüz donar Urla'ya gidene kadar motorda. Hem ben motordan korkuyorum.
Berk: Bebeğim ben Kenan Sofuoğlu'ndan bi tık üst seviyedeyim, bir şey olmaz korkma.
Aras: Hiç güvenemedim biliyor musun?
Berk: Şerefsiz.
Aras: Sus da gel artık 12 oldu saat. Güya 10'da çıkacaktık.
Aras: Prensesimiz uyanamadı bir türlü.
Berk: Prensesin miyim gerçekten :))
Aras: Lan sus da gel artık aşağı iniyorum.
Berk: Beş dakikaya ordayım.
---------------------------------------------------------------------------------
Tabi ki 5 dakika sonra burada falan değildi. Soğuktan buz tutmak üzereyken ağzımdaki küfürleri yutarak arabanın sokağa girişini gördüğümde neredeyse 15 dakikadır dışarıda bekliyordum. Tam önümde durduğumda yüzünde mahcup bir gülümseme olduğunu görebildim. Kapıyı açıp klimadan dolayı sıcacık olmuş arabaya bindiğimde beni seyrediyordu. Çantamı arka koltuğa fırlattım ve kaşlarımı çatarak yüzüne baktım.
' Trafik vardı sevgilim ondan geç kaldım. Vallahi bak.'
Öpmek için eğildiğinde dudaklarımı onunkilere yasladım.
' Buz gibi olmuşsun.'
' Neden acaba?'
' Özür dilerim tamam, bak açtım klimayı ısınırsın gidene dek.'
' Hasta olursam sen bakacaksın.'
' Tabi ki ben bakacağım.'
Arabayı tekrar çalıştırmadan önce yüzüme son kez bakıp güldü. Bir haftadır, yani annemler geri döndüğünden beri sadece bir kere görüşebilmiştik. Sınavlarımız başlamıştı ve ikimiz de sabahlara dek çalışıyorduk. Bir gece birlikte çalışmayı denesek de Berk sürekli dikkatimi saçma sapan sorularıyla ve beni uyumaya ikna etmeye çalışarak dağıttığı için ona bir süre bize gelmeyi yasaklamıştım. Onun sınavları bitmişti ama benim geri kalan son iki sınavım diğer hafta olacaktı. Bu yüzden hafta sonu kaçamağı olarak Urla'ya gitmeyi teklif ettiğinde Berna teyze de arayıp tekrar çağırınca onları kıramamıştım. Babası ile ilk kez tanışacağım için gergindim. Berk'in eşcinsel olduğunu biliyordu ama Berk'in anlattıklarına dayanarak onun da çok sıcak baktığını söyleyemezdim. Yine de her zaman oğlunun yanında durmuş olduğunu bildiğimden kötü bir tepkiyle karşılaşacağımı sanmıyordum. Öyle olsa Berk de annesi de beni davet etmezlerdi sanırım.
Bir saate yakın bir yolculuk sonrasında Urla'ya girdiğimizde sıcaktan mayışmış bir şekilde koltukta adeta uyukluyordum. Berk sevdiği gruplardan birinin şarkısına eşlik ediyordu dakikalardır. Eve yaklaştığımızı söylediğinde oturuşumu dikleştirip kocaman esnedim. Uykum çabucak dağılırken hala şarkıyı mırıldanan Berk'e döndüm. Arabayı beklediğimden çok daha iyi kullanıyordu ama ona itiraf edersem götünün kalkacağını bildiğim için bu bilgiyi şimdilik kendime saklamayı tercih ediyordum. Bir kaç dakika sonra arabayı ıssız bir yola gittiği belli olan bir sapağa soktuğunda sahte bir telaşla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean Eyes // bxb
Roman d'amourOkyanus gibi koyu ve sonsuz görünen gözlerine bakarak bugüne dek çektiği tüm acıları almak ve bir daha bulamayacağı bir yere hapsetmek istiyordum. Sanki bunu anlamışcasına minnetle yüzüme baktı. Geçmişin yalnızca kafamızda olduğunu, geleceğin ise av...