Smut allert :( Ona göre okuyun. Sonra yok ben bilmiyirdim falan olmasın.
-reina
Sabahın 4 buçuğunda, yürüye yürüye ezberlediğim yolları ağır aksak adımlarla tamamlayarak evin kapısına ulaştım. Salonun ışığı şaşırtıcı bir şekilde yanıktı ve bu durum meraklanarak anahtarı cebimden normalde olduğundan daha aceleci bir tavırla çıkartmama neden oldu. Ayakkabılarıma takılarak düşmenin eşiğinden döndükten sonra montumu fırlatıp salona geçtim. Salonun beyaz florasanından yayılan loş ışık , karşı karşıya kanepelerde oturan iki sureti aydınlatıyordu. Onları bu saatte salonda görmeyi beklemediğim için şaşkın görünüyor olmalıydım ki yüzüme bakıp sessizce güldüler.
' Dondurma ister misin?'
Soruyu soran Arya'ydı. Anca o zaman ikisinin de kucaklarında duran kocaman kaselerden dondurma kaşıklıyor olduğunu fark ettim. Tamam evin içi sıcaktı ama dışarıda montla gezdikten sonra eve gelip dondurma yiyecek halim yoktu.
' Teşekkürler,' dedim. Berk'e bakarak neler olduğunu sormak için göz kırparak başımı salladığımda sadece güldü. O yüzden sorumu yüksek sesle sormak durumunda kaldım.
' Birisi neler olduğunu anlatabilir mi?'
Arya kolumdan tutup çekerek koltuğa oturmamı sağladı.
' Olan şu ki canım abim, Berk'ten de senden de yaptıklarım için özür diliyorum. Tüm gece oturup konuştuk ve ikimizin de birbirimize bir takım çıkarlar doğrultusunda yaklaştığımız kanısına vardık.'
Arya'nın gözündeki parıltılardan bile Berk ile aramızda olan bitenlerden haberi olduğu belli oluyordu. Daha önce hiç erkek arkadaşım olmadığı için bu günü iple çektiğinin farkındaydım. Ama bir tuhaflık söz konusuydu.
' Bu durum senin için sorun olur mu?' dedim bakışlarımı kaçırarak. Kendimi hala suçlu hissediyordum. Arya tüm bunları yapmamış olabilirdi. Berk'e gerçekten aşık olmuş da olabilirdi. Bu ihtimallerin beynimden geçiyor olduğunu anlıyormuşcasına elimi tutup nazikçe sıktı.
' Senin mutlu olmanı istiyorum sadece. Eğer istediğin şey buysa, arkandayım. Ayrıca Berk ile ona olan 5 bin TL borcumu seninle çıkmasına izin vererek kapatabileceğim konusunda anlaştık.'
Kaşlarımı çatarak Berk'e baktım. Omuzlarını kaldırıp ellerini iki yana açarak yüzüme bakıyordu.
'Vay be,' dedim ' Demek ederim 5 bin TL imiş.'
' Sen paha biçilemezsin orası ayrı.' dedi Arya kollarını omzuma dolarken. Beni nefessiz bırakana dek öylece durmasına izin verdim. Uzaklaştıktan sonra yüzüme bakarak sordu.
' Ya Doruk'a ne olacak?'
'Ha siktir.'
Sabahki mesajını görmezden geldiğimden beri tekrar mesaj atmamıştı. Ona karşı tam bir göt gibi davranmıştım. Yazdığı mesajları görüldü olarak bırakmam yetmiyormuş gibi aramızdaki şeyi bitirmeden gidip başka biriyle görüşmeye başlamıştım. OROSPU MU OLUYORDUM ULAN BEN?
Başımı kaldırıp sıkıntıyla oflarken Berk ile göz göze geldim. Yüzünde anlayışlı bir bakış vardı. Aramızdaki bakışma gereğinden uzun sürerken Arya'nın hareketlenerek ayağa kalktığını hissettim. Bakışlarımı zar zor Berk'ten ayırarak ona döndüğümde gülmemeye çalışıyor gibi duruyordu. Çoluk çocuğa maskara olmuştuk aq.
' Ben artık uyuyorum. ' dedi ' Çok ses yapmamaya çalışın.'
Ben cümlesinin altındaki imayı anlayıp ona sinirle bakarken Berk ise daha masum düşünüyor olsa gerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean Eyes // bxb
Любовные романыOkyanus gibi koyu ve sonsuz görünen gözlerine bakarak bugüne dek çektiği tüm acıları almak ve bir daha bulamayacağı bir yere hapsetmek istiyordum. Sanki bunu anlamışcasına minnetle yüzüme baktı. Geçmişin yalnızca kafamızda olduğunu, geleceğin ise av...