41

1.2K 111 44
                                    

 Yüzümde az önceki anın verdiği hazdan geriye kalan ve silemediğim bir gülümseme ile aptal aptal suratına bakıyordum. Gün boyu hissettiğim merak ve dün geceden beri peşimi bırakmayan kalp kırıklığı sonrasında az önce sıcak ağzı ve asla durmayan elleri sayesinde gözlerim karardığı için rahatlamış hissediyordum. 

' Anlatacağım ama hepsini değil.'

Gülümsemem ışık hızıyla silindi.

' Nedenmiş o?'

' Çünkü beni ilgilendirmeyen kısımlar da var onu Arya ile halledersiniz.'

' Beni çıldırtacak mısın?'

 Doğrulup yüzüme baktığında ben de yayıldığım yerden oturur pozisyona geçtim. 

' Ben, beni ilgilendiren kadarından sorumluyum. O yüzden dinleyeceksen dinle, dinlemeyeceksen de git.'

' Beni bir daha kovarsan gerçekten giderim.'

' Aras.'

' Ne?'

' Sus artık.'

 Dediğini yapsam da gözlerimi abartılı bir şekilde devirmeme engel olamadım. Kazağımı az önce fırlattığım yerden alıp üzerime geçirdiğim sırada anlatmaya başladı.

' Arya'nın morali bir şeye çok bozulmuştu işte. Tüm gece içmiş, arkadaşı da benim yanıma getirdi tanıdığımı bildiği için herhalde. Elini yüzünü yıkasın diye tuvalete götürdüm. Duygusallaştı falan. Kendimi geri çektim ama bir anda hamle yapınca neye uğradığımı şaşırdım. O sırada sen girdin işte içeri.'

' Neye bozulmuş morali?' diye sorduğumda bir şey söylemeden yüzüme bakmaya devam etti. Cevap gelmeyeceğini anlayarak başımı usulca salladım. Bu eve gidince Arya ile halletmem gereken bir şeydi. 

' O an neden söylemedin peki?'

' Dinledin mi orospu çocuğu?'

' Düzgün konuş lan!' 

İkimizin de sesi sert çıkıyordu ama bakışlarımız bunun aksine yumuşacıktı. Hırsımdan ve öfkemden sıyrılıp kollarımı arasına girmesi için açtığımda isteğimi ikiletmeden oraya yerleşti. Sıcaklığı gövdemi ısıtırken burnumu saçlarının arasına daldırıp huzurumu ikiye katladım.

' Özür dilerim.'

Bir şey demek yerine elimi avcunun arasına alıp sıcak dudaklarına yasladı. 

' Bir daha ne olursa olsun seni dinlemeden gitmeyeceğim.'

' Beni biriyle yatakta bassan bile mi?'

 Gülerek söylediği şeyin hayaliyle elimde olmadan sol elimle yanağına hafifçe vurdum.

' Lan!'

' Acıttın yahu.'

Eğilip vurduğum yeri öptüğümde

' Dengesiz herif.' diye söylendi.

' Yavrum burada seninle sabaha dek uzanmayı çok isterdim ama eve gidip ifadesini almam gereken bir kız kardeşim var.'

 Rahatını bozmak istemediğini belli ederek mırıltılarla doğrulduğunda yüzünü bana çevirerek

' Ben de geleceğim.' dedi

' Neden?'

' Çünkü sinirleneceğini biliyorum ve seni yatıştırma işini benden başka kimse yapamaz.'

Hafifçe gülsem de içten içe öğreneceğim şeyin ne olduğunu merak ediyordum. Cevap alamayacağımdan emin bir şekilde sordum.

' Sevgilisi varmış da ayrılmışlar mı? Nedir ulan çıldıracağım düşünmekten.'

Ocean Eyes // bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin