63

1.1K 91 57
                                    


Selaaaamm.

Finale son 2 kaldı :((

Bu bölümde aşklarımı final öncesi son kez fink fink ettireyim dedim jsndndnd HADI BISMILLAH.

BU ARADAAA yeni texting hikayem 'Lost boy'a forofilimden bakabilirsiniz birazdan onu da yayınlayacağım ❤❤

Öpüyorum sizii

-reina



BERK 

Onsuz geçirdiğim 24 saat bile normalde olduğundan daha ağır ilerlerken kendini çok iyi hissetmeyeceğini bildiğim bir evde olmasının verdiği huzursuzluk ile başa çıkmaya başlayalı 4 gün olmuştu. Gün içerisinde o annesiyle vakit geçirdiği ben de işte olduğum için akşamları uyumadan önce bir saat görüntülü konuşuyorduk. Elimi her uzattığımda orada olmasına o kadar alışmıştım ki yatağın diğer tarafını boş görmek içimi sıkıyordu. Ona bu kadar bağlı olmam kötüydü biliyordum, ama sevilmekten ve sevmekten deli gibi korkan iki çocuktan aşık iki adama dönüşebildiğimiz için birbirimizin hayatındaki yerlerimiz tahmin edebileceğinizden çok daha farklıydı.

 Akşamüstü ben işten dönmeden evde olacağını bildiğim için dönüş yolunda tahmin ettiğimden çok daha heyecanlı bir şekilde atıyordum adımlarımı. Her gün gidip geldiğim o yol sanki çok daha uzun sürmüştü. Asansör bir türlü gelmek bilmemişti ve anahtarı deliğe sokmam normalde olduğundan çok daha fazla vaktimi almıştı. Nihayet ayakkabılarımı fırlatır gibi çıkartarak salona geçtiğimde orada olmadığını fark ettim. Fakat alelade bir şekilde koltuğa koyduğu sırt çantasından ve mutfaktan gelen kahve kokusundan çoktan eve geldiğini anlayabiliyordum. Adımlarım beni yatak odasına yönlendirirken sıcaktan terlediğim için beyaz gömleğimin düğmelerini açmaya koyulmuştum. Odanın kapısından girdiğimde karşılaştığım manzara ile öylece olduğum yere çakıldım. Düğmelerin üzerinde oyalanan ellerim tıpkı vücudumun geri kalanı gibi donup kaldı.

' Ne bakıyorsun?' dedi 'Gelsene.'

' Sevgilim, neler oluyor?'

Adımların çırılçıplak uzandığı yatağımıza doğru ilerlerken gömleğimi tişört çıkartır gibi başımdan sıyırıp bir kenara fırlattım. Böyle iddialı hamleleri yapan taraf genelde ben olurdum, bu yüzdendi şaşkınlığım. Bunu fark etmişti fakat yatağa eğildiğim an neler olduğunu anlamama izin vermeden elini enseme uzattı ve dudaklarımızı buluşturdu. Pes edip kendimi onun üzerine bıraktığımda kontrolü eline alarak öpüşmemizi yönetmeye koyuldu. Genelde kontrolü elimde tutmayı seviyordum fakat bugünlük ona izin verme düşüncesi hoşuma gitmişti.

 Öpücüğü dilini devreye sokarak derinleştirirken bir yandan da parmaklarıyla hafif hafif saçlarımı çekiyordu. Sertleşen aleti çıplak karnıma baskı yaptığında derin bir soluk aldım. Beklemediğim bir şey yaparak dudaklarımdan ayrılıp başımdan hafifçe bastırdı. Ne istediğini anlasam da kaşlarımı çatıp yüzüne baktığımda yok olmak üzereymiş gibi bakıp yan yan güldüğünü gördüm.

'Ağzıma boşalmanı istemiyorum.' diye fısıldadığımda gülüşü genişledi.

'Bakarız.'

Aletinin başını dudaklarımın arasına aldığımda az önceden beri ellerinin arasında olan kontrolün bana doğru kaydığını hissediyordum. Sesli olmayan bir biçimde inlerken az evvelden beri çekiştirdiği saçlarımı daha da sıkı kavradı. Canımın acıdığını belirtmek için bileklerinden birine rastgele vurdum. O esnada yavaş yavaş ağzımın içine kaydığından bu duruma bir tepki veremedi. Nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde git gide daha da sertleştiğini hissediyordum. Sevişmeye ne zaman ara versek geri dönüşümüz bir öncekinden çok daha şehvetli oluyordu nasıl oluyorsa. Ensemden tutup beni kendine iyice bastırdığında nefesim kesilse bile bir süre öyle kalmasına izin verdim. Daha sonra ellerini gevşetti ve az öncekinden daha yavaş bir şekilde hareket etmeye başladı ağzımın içinde. Gelmekte olanın geliyor olduğunu fark ederek kendimi geriye çekeceğim esnada çenemden hafifçe tutup kaçmamı engelledi. Sıcak sıvı ağzıma yayılırken içimden küfürler ederek titremelerinin son bulmasını bekledim.

Ocean Eyes // bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin