24

1.5K 126 28
                                    


Aras: Gecenin köründe eve gitmene gerek yoktu.

Aras: Sabah erkenden gidecekmiş sen de duydun.

(İletildi : 02:25)

(Görüldü: 02:32)

Berk: Rahatsız etmeyeyim sizi dedim. İyi yapmamış mıyım?

Aras: Saçma sapan konuşma lütfen. Anlattım sana durumu. Neden böyle yapıyorsun?

Berk: Lan normal mi bu durum? Delireceğim ya. Bu kadar medeni miyiz gerçekten?

Aras: Sen her gün Arya'yı görüyorsun. O da senin eski sevgilin?

Berk: Aynen amına koyayım aynı şey çünkü.

Aras: Yav sevgilim, biliyorum normal bir şey olmadığını.

Aras: Ama çocuğun sokaklarda sabahlamasına izin mi verseydim?

Berk: LAN SANANE? Ne yaparsa yapsın. İyilik meleği misin sen?

Aras: Kırıyorsun artık.

Berk: Sen hiç kırmıyorsun çünkü Aras.

Berk: Ulan kapıyı açtığımı ve Mete ile salona girdiğimi sana da ciddiyetle 'Mete bu akşam burada kalacak.' Dediğimi düşün.

Berk: Ebemi sikerdin orada. Hiç yalanlama çünkü sen de biliyorsun.

Aras: Özür dilerim tamam mı? Allah belamı versin. Ama ben böyle bir insanım. İnsanlara sırtımı çeviremiyorum. Zor durumda kaldıklarında görmezden gelemiyorum. Belki sen olsan bana ne amına koyayım der çocuğun kordonda sabahlamasına izin verirdin. Ama ben öyle biri değilim. Bu suç mu?

Berk: Neyi neden yaptığını bilecek kadar tanıyorum seni artık merak etme. Bilmiyorum senin yerinde olsaydım belki ben de aynı kararı verirdim. Belki dediğin gibi siktir eder eve dönerdim. Ama yaptığın şey çok normalmiş gibi buna sinirlendiğimde anormal olanın ben olduğumu ima etmene sinirleniyorum.

Aras: Lan senin yanında uyumak istiyorum. Başka kimsenin değil.

Aras: Senin elini tutmak istiyorum.

Aras: Öfkeli bakışlarının hedefi ben olduğum için bile kendimi şanslı hissediyorum ulan.

Aras: Senin olmadığın bir evde nefes alamıyorum.

Aras: Artık seni ne kadar sevdiğimi saklamak istemiyorum.

Berk: Sinirimin yatıştırmak için hissetmediğin şeyleri söyleme Aras. Yalvarıyorum.

Aras: İsterse hiç geçmesin sinirin. Bu gece başını yastığa koymadan önce sana yavaş yavaş aşık olduğumu, bunu artık içimde tutmak istemediğimi bilmeni istiyorum.

(Görüldü: 02:50)

Aras: Bir şey söyle.

(İletildi : 02:51)

(Görüldü: 02:51)

( Berk yazıyor... )

Berk: Ulan sen nasıl bir şeysin. Ne yapıyorsun bana? Bir saat önce parçalara ayırdığın kalbimi tek bir cümlenle hiç kırılmamışcasına onarıyorsun. Korkuyorum Aras. Daha kendimi yeni kabullenmişken, senden tekme yemekten korkuyorum. Biliyorum sen de hiç sevilmediğini düşünüyorsun. Hiç değer görmediğini sanıyorsun. Ama seni tanıyıp sevmeyecek bir insan olduğunu sanmıyorum. O seni en çok yaralayan insan olan babanın bile seni sevdiğini biliyorum. Ama benim seni sevdiğim kadar değil. Siktiğimin Doruk'unu bu geceden sonra bir daha gördüğünü, onunla mesajlaştığını duyarsam ya da görürsem bu konu istersen Eiffel'in tepesinde ilanı aşk et yine de böyle kolay kapanmaz.

(İletildi: 02:55)

(Görüldü: 02:55)

Aras: O güzel gözlerini bir daha benimkilerden ayırma lütfen.

Aras: Söz veriyorum, seni üzecek bir şey yapmayacağım.

Aras: Gel de birlikte uyuyalım nolur.

Berk: Git içerideki mala sarıl uyu.

Aras: ?

Berk: Lan, şaka yaptım. Gitme salona falan.

Aras: Söylediğin iyi oldu aşkım . Doruk'u odama çağırsam diyordum ben de zaten.

Berk: Ulan.. Aşkın mıyım gerçekten?

Berk: Mal ettin beni, kızamıyorum bile.

Aras: İşimi bilirim :)

Berk: İşini seveyim.

Aras: Beni sev sadece.

Berk: Of ulan çok romantikleştik. Bünyeme ağır geldi.

Aras: Ben de hiç alışık değilim başkan.

Berk: Dengesiz herif.

Aras: Uyuyacağım artık. Seviyorum seni

Aras: Oh ulan, söylüyorum işte.

Berk: Ben de seni. O sikik herif gidince haber ver. Sabah seni görmem lazım.

Aras: Özledin mi?

Berk: Yok, kızgınken seks yapmak daha güzel oluyormuş. Denememiz lazım.

Aras: Anlaştık.

Berk: Uyu hadi, iyi geceler.

Aras: Sana da bebeğim.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Ulan asla kıyamadım kavga ettirtmeye şunları.

Ayrıca sonunda seni seviyorum dedi 😊)) şaşkın 😊)

Öpüyoringg

-reina

Ocean Eyes // bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin